Kul att hemsidan fått Magnus och Robert som medarbetare. Det blir roligare med fler skribenter, infallsvinklarna på repotagen blir fler.
Vem utom en f.d Zebra hade haft tanken på att intervjua en annan Zebra innan match. Bra jobbat grabbar! Lägg gärna upp en adress för mail där folk kan ge er ideer. Kanske inte behövs då ni verkar vara kreativa.
Tror beckis syftade på lakers officiella, och du på LL's. Har jag rätt?
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Vill bara än en gång påminna om den suddiga texten på framsidan, i synnerhet under Nyheter, Information och rutan om info om Abonnemang men även över lag också. Någon mer som tycker att texten är suddig? Själv behöver jag "busa näsa" med min skärm för att kunna tyda vad det står.
Jag tror att man skulle kunna göra det lite bättre med en annan textstorlek och med andra färger.
Men en liten synpunkt på LL´s hemsida och det är att man missar oftast när det dyker upp nya rubriker. Så känns det för mig i alla fall man tittar automatiskt åt vänsterspalten som mna oftar gör direkt iom att man i princip alltid navigerar sig direkt till forumet.
Det skulle kanske vara bättre med länkar och flikar i överkant istället som Vlh´s sida?
och kanske att man slänger in rubriken på en bild oxå så man per automatik söker ögonen dit?
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Det hade ju varit på sin plats om någon kunde uppdatera hemsidan med att skriva in träningsmatcherna för 2010 på hemsidan. De flesta klubbar har gjort det.
Lakershjärta71 skrev:Det hade ju varit på sin plats om någon kunde uppdatera hemsidan med att skriva in träningsmatcherna för 2010 på hemsidan. De flesta klubbar har gjort det.
På LL´s hemsida?
"Baywatch had a lot to with promoting world peace."
Tyvärr har projektet blivit lite försenat. Vi utlovade tidigare att lansering skulle bli under september, men som det ser ut nu, så kommer lansering med ganska stor säkerhet ske den 4 oktober. Detta pga att förhandlingar med företaget som vi anlitat för uppdraget dragit ut en del på tiden. Men vi är i stort nu klara och om allt klaffar startar arbetet på måndag, sen tar det 3 veckor till den är klar!!
Däremot kommer väldigt snart en lansering av VLH:s nya hemsida!!
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
Den börjar ta form, men det är en liten bit kvar. Man kan väl säga att vi håller på med korrigeringar och tillägg just nu, finputtsning . Själva layouten är klar.
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det