Linkankopia skrev:*Edit*
Men det skulle vara trevligt om man var inloggad hela tiden efter första inloggningen (På hemsidan alltså)
PutteA skrev:Det hjälper inte Buck. Går tiden för hans session ut under tiden han skriver ett inlägg så blir det så här. Vi ska titta på de!
Svartvadet skrev:Blev idag på riktigt dåligt humör efter att ha gjort ett mastodont-inlägg i den större klassen. 25 minuter senare när det var klart så var jag utloggad ifrån sidan......
Kan ni inte snälla.....snälla, snälla, SNÄLLA ändra systemet som är idag? Blir helt skogstokig på sånt här!
Varför inte ha en vanlig inloggningsprincip? Som att när jag loggar in så väljer jag själv när jag vill logga ut? Eller Loggar du in en gång under dagen så slipper du göra det igen (så vida du inte stänger fönstret)?
Sen stör jag mig ganska så mycket på att varje gång jag trycker "logga in" så kommer automatiskt upp ett nytt fönster och jag behöver då logga in EN GÅNG TILL?!?!
Lite notiser bara, ursäkta det lilla utbrottet!
Regards, Svartvadet
Stinklink skrev:Någonting som jag känner hade varit bra är att alla länkar går upp i nya fönster när man klickar på dom. Annars börjar det bli riktigt bra!
Svartvadet skrev:Blev idag på riktigt dåligt humör efter att ha gjort ett mastodont-inlägg i den större klassen. 25 minuter senare när det var klart så var jag utloggad ifrån sidan......
Kan ni inte snälla.....snälla, snälla, SNÄLLA ändra systemet som är idag? Blir helt skogstokig på sånt här!
Varför inte ha en vanlig inloggningsprincip? Som att när jag loggar in så väljer jag själv när jag vill logga ut? Eller Loggar du in en gång under dagen så slipper du göra det igen (så vida du inte stänger fönstret)?
Sen stör jag mig ganska så mycket på att varje gång jag trycker "logga in" så kommer automatiskt upp ett nytt fönster och jag behöver då logga in EN GÅNG TILL?!?!
Lite notiser bara, ursäkta det lilla utbrottet!
Regards, Svartvadet
kajjind skrev:Stinklink skrev:Någonting som jag känner hade varit bra är att alla länkar går upp i nya fönster när man klickar på dom. Annars börjar det bli riktigt bra!
Fönster känns väl ändå lite väl 00-tal? Jag tycker flikar är ett mycket bättre alternativ. Och hör sen!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster