Man tackar för supporten Power Play. Man tackar också för feebacken ollebolle, jag kan hålla med dig om att nivån är ett subjektivt ställningstagande. Någonstans måste dock nivån sättas och detta ansvar ligger hos styrelsen som ju är medlemmarnas förlängda arm så att säga. Vårt uppdrag är i grund och botten att vara medlemmarnas "slavar" och se till att verka för föreningens bästa. Både vi i styrelsen och de flesta av våra medlemmar vill att forumet ska vara en plats för alla och bidra till att fler vill bli medlemmar snarare än att bli avskräckta. De flesta gillar trots allt inte att läsa om folk som blir kallade idioter (fritt översatt) och det får anses vara en inte allt för stor ansträngning att tänka till en gång extra innan man publicerar det man skrivit.
Håller även med dig om att många andra forum är värre än vårt. Lakers Lakejer nöjer sig dock aldrig med att vara som alla andra, varför göra det när vi istället kan vara bäst
.
Nu blev det en ganska lång text ser jag, men jag tycker om att skriva så det brukar bli så
Du får inte ta det som att jag går till angrepp mot ditt svar ollebolle, jag kom bara på att det var mer jag ville ha sagt än det som stod i originaltexten. Tack för att du lockade fram det