man blir ju klart intresserad av vissa av TT´s telegram;
"LEKSAND. Leksand har beslutat att inte skriva något nytt kontrakt med Jens Nielsen, som i höst haft ett försökskontrakt med föreningen. Detta trots att Nielsen leder Leksands interna poängliga.
- Om Jens skulle vara kvar i laget ville vi att han skulle spela i någon av de två första femmorna. Det tror vi dock inte att han skulle göra i och med de förstärkningar vi fått till laget och med de spelare som vi väntar på när nästa transferfönster öppnar. Vi tror att detta är den bästa lösningen för att vi ska kunna ta steget upp i elitserien senare i vår, sade Leksands sportchef Anders "Masken" Carlsson i ett pressmeddelande.
- Jag fick reda på det vid lunch i dag och vid midnatt måste jag ha en ny klubb. Jag hade räknat med fortsatt spel, nu känns det bara tomt, sade en besviken Nielsen i ett eget pressmeddelande på söndagen.
Nielsen kan dock flytta utomlands där det inte finns så kallade transferfönster."
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/ ... T_,00.html
inte bli arga för mig för att ja råkade placera detta under fel ämne,åkesson läser du detta ring upp honom fort
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.
Växjö Lakersissä!!