troja tog fin skalp!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

troja tog fin skalp!

Inläggav blue » ons jun 22, 2005 10:18 am

www.troja-ljungby.com

Bara att gratulera, ser ut som en fin värvning
smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.
Användarvisningsbild
blue
Forumamatör

Inläggav carl » ons jun 22, 2005 10:39 am

Ja, Markus Ojala låter som ett bra nyförvärv. Jag har ingen aning om hur han är som hockeyspelare, men spelar man 54 matcher med TPS Åbo förra säsongen så är man säkert en mycket duktig division 1 spelare.

Det börjar bli en hel rad intressant nyförvärv i Troja nu. Många unga, utvecklingsbara, och för mig okända spelare, har värvats. Om scoutingarbetet har skötts på rätt sätt och dessa spelare visar sig vara så bra som Troja tror behöver säsongen kanske trots allt inte behöver bli en katastrof. Men det är alltid ovisst hur resultatet blir när man har stor spelaromsättning....
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav canadiens » ons jun 22, 2005 10:50 am

Vet inte riktigt om jag är lika imponerad. Av dom här fem säsongerna i TPS så är två i något juniorlag, en har han varit utlånad till ett div1 lag och en av dom spelade han 8 matcher. Det är bara föregående säsong som han är bokförd för 54 matcher och då gjorde 4 eller 5 poäng...
Användarvisningsbild
canadiens
Forumamatör

Inläggav carl » ons jun 22, 2005 10:59 am

Visst, poängskörden den senaste säsong vittnar om att han inte fått så mycket speltid, men han har likväl varit uttagen till 54 matcher i ett bra finskt Elitlag. Visst sjutton borde en sådan kille ha en del att tillföra i ett svenskt division 1-lag?

Svaret vet vi först om ett antal månader, men jag är försiktigt optimistisk.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav Bizon » ons jun 22, 2005 11:42 am

Jag tror att han kan tillföra mycket i Div 1 det är ju ändå väldigt stor skillnad på divisionerna, så där tror jag Troja har gjort ett bra klipp. :D
Användarvisningsbild
Bizon
Forumdemon

Inläggav Varanen » ons jun 22, 2005 12:10 pm

Troja har gjort ett bra nyförvärv. Han tog ingen fast plats i TPS. Men det hade ingen av Lakers spelare heller gjort. Den finska invasionen fortsätter... :wink: :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum

Inläggav Nyström han e kung i VLH! » ons jun 22, 2005 1:52 pm

Det låter som en mycket bra värvning utav troja! 8O kommer värkligen att sakna derby matcherna mot troja... men men vi ses kanske snart igen
lycka till med resten utav nyförvärven Troja!

// Alfie
VLH ÄR DOM BÄSTA!!
Användarvisningsbild
Nyström han e kung i VLH!
Forumamatör

Återgå till Silly Season