Bulten

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Panda » ons jun 08, 2005 11:00 am

shjon_fan88 skrev:Det är mkt skit snak som går runt men att bulten har ftt erbjudande av lakers som halvtidstjänst är från en säker källa (honom själv)

Ja kunde inte sagt det bättre själv! Skitsnack är precis va du håller på med! Bulten har inte blivit erbjuden någon halvtidstjänst, så det verkar väldigt märkligt att han skulle sagt det till dig!
Vad han har blivit erbjuden eller inte är mellan honom och inblandade parter, och än så länge finns inget som är klart med hans varande eller inte varande i Lakers under nästa säsong. När det blir klart så kommer det att bli känt, så just nu kan du sluta spekulera o dra lögner!
Panda
Forumamatör

Inläggav alfax » ons jun 08, 2005 7:02 pm

PANDA, jag :golfclap:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Dragkampslakej » tor jun 09, 2005 2:09 pm

Precis! Så länge ledningen och Bulten själv vet vad som kommer att ske, så får vi nog reda på det när tiden är mogen. Sen förstår jag att folk vill vädra åsikter, men frågan är om det i så fall inte gör mer skada än nytta?
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Re: Bulten

Inläggav shjon_fan88 » tor jun 09, 2005 10:24 pm

shjon_fan88 skrev:
Klonis skrev:Hörde ett rykte om att en av våra materialare Bulten har fått lämna skutan nån som vet om detta stämmer :roll: :idea:

Bulten har fått erbjudande som matrialare på halvtid. Jag vet varför han fick lämna i så falll. Bulten kommer dit och är där i typ tre timmar (trots heltidsanställning)
Den enda som jobbar där är den andre matrialaren Allan.
Bulten har inte gjort sig förtjänt av sinna pengar.
Jag tycker det vore helt rätt att sparka bulten för han gör inte ett skit där uppe.

Ville bara saga att jag menar inget illa mot bulten och tar tebax allt illa jag skrivit om honom!!!!!!

Forlat.

ps. ar inte i sverige sa kan inte skriva a,a,o med prickar over.
Vad finns det för kultur mer än Hockey i växjö?????????
Svar ingen alls.........

Bild
Finns det någon större?
Användarvisningsbild
shjon_fan88
Forumamatör

Inläggav Baloo » ons jun 22, 2005 10:54 pm

Om Bulten får vara kvar eller inte vet jag inte. MEN blir han kvar så blir han inte ensam i båset som materialare. Ny materialare rekryterad flyttar till Växjö på onsdag eller Torsdag.

Detta är från en som alla säger SÄKER källa. 100% SÄKER
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Inläggav buck » ons jun 22, 2005 11:41 pm

Det sod väl i SMP för ett bra tag sen?
Eller är det ytterligare en ny???
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav Per Carlsson » tor jun 23, 2005 8:22 am

Ja detta stod i Smp för en månad sedan, att det är en ny materialare klar från Boden och som flyttar hit med familjen.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inläggav Mygel » tor jun 23, 2005 8:23 am

Hur många materialare ska ni ha?
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon

Inläggav carl » tor jun 23, 2005 8:24 am

All respekt för Lakers och för Lakers ledning, men jag kan fan inte få in i mitt huvud att en allsvensk förening värvar en materialare (från Boden)............Men det är förmodligen bara jag som inte fattar den grejen.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav Per Carlsson » tor jun 23, 2005 8:37 am

Carl, det fattar inte jag heller. Förmodligen är det inte nån mer än de som klubbat det beslutet som förstår det. Jag tycker det låter helt sjukt ärligt talat.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inläggav Lobo » tor jun 23, 2005 4:13 pm

carl skrev:All respekt för Lakers och för Lakers ledning, men jag kan fan inte få in i mitt huvud att en allsvensk förening värvar en materialare (från Boden)............Men det är förmodligen bara jag som inte fattar den grejen.

kanske är det så att flytten har andra skäl än bara slipa skrillor i lakerdome ? Han kanske har andra skäl att han vill söderut (vemfan vill ha mygg varvat med snö året om?)
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Inläggav dolitle » tor jun 23, 2005 5:11 pm

Det är knappast unikt i Lakers att man värvar en materialare annat än från orten.
Förra säsongen så värvade Skaik en materialare från Hammarby 8O
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav Baloo » tor jun 23, 2005 5:21 pm

Per Carlsson skrev:Ja detta stod i Smp för en månad sedan, att det är en ny materialare klar från Boden och som flyttar hit med familjen.

Jaha så uppdaterad var jag :D

Hursomhelst ha en trevlig Midsommar alla LAKEJER.
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Inläggav Gäst » tis jul 26, 2005 1:18 pm

Xiphoid skrev:
Rebecca skrev:shjon_fan88, vem är du egentligen? ska jag vara ärlig så tror jag inte ett skit på vad du säger...du kan ju snacka hur mycket som helst, men det finns inte några bevis på det....snacka när du har något vettigt att komma med. Finns nog många som vet saker som du inte vet....att det inte finns pengar till någon bra back är nog också snick snack....vem är du att prata om ekonomin i Växjö Lakers...hahahaha!!!!!!

Håller med.
Bra snackat!!! :D

Ditt inlägg ligger på en låg nivå samma gäller det Rebecca. Man kan ju tro att ni ligger på en 6-årings nivå.
Gäst

Föregående

Återgå till Silly Season