Buss till Tingsryd i alla fall!

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Buss till Tingsryd i alla fall!

Inläggav Dragkampslakej » fre jul 15, 2005 2:55 pm

Jag vet att LL inte tänkt ordna med buss till Tingsrydsmatchen den 17:e augusti, men inte varför! Finns det ingen ledig buss eller är intresset för svalt eller finns det ingen som har tid att ordna det eller är det helt enkelt för dyrt?

Kanske mankan kolla intresset och om det är så höja priset så det går ihop sig utan att tulla på LL:s pengar för sässongen?
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav Dragkampslakej » fre jul 15, 2005 3:02 pm

Jo jag glömde ju som någon skrev att buss 240 går mellan Växjö och Tingsryd och för den delen vidare till Ronneby. Frågan är väl då hur den går hemvägen
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon

Inläggav #54 » fre jul 15, 2005 3:15 pm

Ah det är väl bara att lifta med Andersson och Höök hem, no problemo
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Användarvisningsbild
Forumproffs

Inläggav teddy » fre jul 15, 2005 3:57 pm

eller ta taxi :lol:

eller varför inte spelarbussen
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum

Inläggav Coffe #800 » lör jul 16, 2005 6:43 pm

enligt min mening så tror jag at det faktiskt skulle vara väldigt bra om vi fixade en buss till Tingsryd. men kolla först om intresset är tillräckligt stort. för när det väl annornas bussresor så tror jag att folket nappar vi fantaster är nog vääääldigt sugna på att se våra mannar för första gången på is. jag tror att om vi skulle åka dit med en buss så tror jag att detta skulle ge laget i hel het en stor tändling. dessutom så skulle lakejerna få in lite extra pengar i fickan som sedan kanske skulle kunna komma till användning till ett bra tifo in för första matchen hemma. och i den nya hallen. jag tror att detta skulle vara en bra ide att först kolla om det fanns ett intresse att åka på matchen och sedan slänga ihop en buss.
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer

Återgå till Matchsnack