Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
serra skrev:kul för Minon att skriva sitt 1:a inlägg....
PutteA skrev:Enligt artikeln har ju en av vakterna anmält spelaren och begärt 11000 kr i skadestånd. Vad jag hörde förra gången detta var på tapeten så hade även spelaren anmält vakten..........??
serra skrev:nädå..
tycker bara det är tråkigt att efter Lakers 5 lyckossamma år, så blir ditt första inlägg något negativt.
att du sedan skulla skämmas som Lakers fan efter en sådan grej tycker jag med är tråkigt...
tänk vad stolt en annan har varit under 5år istället
PutteA skrev:Enligt artikeln har ju en av vakterna anmält spelaren och begärt 11000 kr i skadestånd. Vad jag hörde förra gången detta var på tapeten så hade även spelaren anmält vakten..........??
teddy skrev:vakterna på grace är ett stort skämt, precis som alla andra vakter runt om i svearike. Kom ihåg, vakter är bara en massa misslyckade poliser.
LasseMaja skrev:Det är väl klart att vakterna ljuger, å spelaren är helt oskyldig!!!!
Dragkampslakej skrev:Vill bar inlägga om att det finns många bra vakter som inte jobbar på Grace! Som är tillmötesgående trevliga även när de avisar folk. Vi får väl se hur historien slutar, själv har jag slutat gå till Grace för länge sedan!
Roger
jek skrev:J-18 spelade DM den söndagen, men där är han för gammal, J-20 spelade ej enl. nyhetsark. H.Evertsson kan väl tala om vilken match det gällde.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster