Snacka om färgad Beckis.....
Vad man presterar i andra klubbar är irrelevant, passar man inte in eller inte vill anpassa sig så blir man inte kvar i någon klubb.
Sen finns det alltid suppisar som tycker att föreningen har gjort fel i att låta någon spelare gå. Att man har sett bra ut över två träningsmatcher mot allsvenskt motstånd, tidigt på säsongen kan knappast ligga till grund för att uteslutande säga att det var ett fel beslut. Frågan är hurvida killen klarar av att spela 44 omgångar som en offensiv tillgång. TAIF inställning till Lakers matchen var i grunden defensiv med inriktning på kontring vilket passar P.A ypperligt ( detta sticker jag inte under stol med ) men det är knappast den typen av hockey som kommer att preseras i Allsvenskan i år. Misstänker att maychsituatioen var den samma igår. Klassiskt defensivt 1-3-1 är förundrat div 1 lag som möter allsvenska lag och jag är helt övertygad att du kommer att få se liknande uppställning av Lakers när vi möter HV.
Däremot en spalare som Fogström anser jag som fullt kapabel att slå sig in i ett AS lag när som helst. Ruggig kille och som jag har nämnt i annan tråd så tar man bort den killen så försvinner närmare 60% av TAIFs offensiv. Han skapade ytor och chanser för sina medspelare hela tiden när han var inne.
Kankse det är han vi ska ha istället
Så som avslutning Beckis. Gråt inte över spild mjölk, beslutet är taget för länge sedan och din arbetskamrat P.A spelar inte i längre i Lakers utan i TAIF.