Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Gretzky skrev:Oroande är att Ejdepalm fortsätter vara ett rundningsmärke.
puff skrev:Jag envisas med att påstå att christoffer persson har förbättrat sig jämfört med tidigare matcher. Jag var rädd för att han inte alls skulle hänga med idag men jag tycker faktiskt att han har blivit rappare på skridskorna utan att för den skull vara någon superåkare.
Niles skrev:Tycker Ejdepalm utstrålar klass och har tyckt så hela tiden, vi kan inte alla tycka lika.
Gretzky skrev:Jag tycker faktiskt också att Ejdepalm långa stunder håller hög klass och ser säker ut på isen, men sen går han bort sig något otroligt ett par gånger per match. Vissa gillar spelare med hög högstanivå, andra gillar spelare med låg lägstanivå (jag tillhör nog de senare).
Räven skrev:Men när andra gör fel, så är det tämligen tyst, varför har Custe blivit den ständige "hackkycklingen" kan man undra?
Jag tycker faktiskt också att Ejdepalm långa stunder håller hög klass och ser säker ut på isen, men sen går han bort sig något otroligt ett par gånger per match. Vissa gillar spelare med hög högstanivå, andra gillar spelare med låg lägstanivå (jag tillhör nog de senare).
jek skrev:Gretzky skrev:Jag tycker faktiskt också att Ejdepalm långa stunder håller hög klass och ser säker ut på isen, men sen går han bort sig något otroligt ett par gånger per match. Vissa gillar spelare med hög högstanivå, andra gillar spelare med låg lägstanivå (jag tillhör nog de senare).
Jag för min del föredrar spelare med hög lägstanivå!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster