Som det är nu så kan man ju lägga ner hela hemsidans förstasida och bara ha kvar forumet för den fyller ju ialla fall ett syfte.
Cilla skrev:Men är det inte så att ni tillsammans med Växjö Lakers har fomumet, var ska vi annars skriva när vi inte är nöjda med deras hemsida??
Per_växjö skrev:calle73 skrev:Kanske ngn har läst den här tråden, för i eftermiddag har det publicerats 1 artikel och en intervju med Aki Heino
Var???
erok skrev:Håller med Putte/LL.Vi som vill påpeka saker och ting i Lakers skriver det oftast i forumet.
Putte/LL skrev:Tycker inte det är konstigt att folk reagerar och då skriver i forumet, skulle alla maila Fagervall om de inte är nöjda med spelet tex.
buck skrev:Visst tusan kan man påpeka/klaga/skriva vad som helst, men risken att det når fram till berörda personer är ju betydligt högre om man gå direkt till pudelns kärna istället för att snacka med varanen och C70 exempelvis...
Lakersfan_03 skrev:de flesta lagen har även en tabell på startsidan med vilket underlättar mycket tycker jag , än att gå och klicka sig fram till tabellen.
Vore bättre med tabellen på förstasidan tycker jag
Experten skrev:Jag har förstått att det innan var en person vid namn Hans Andersson som hade hand om hemsidan och då sköttes ju allt galant och mycket proffessionellt,då var det minsann intervjuer och reportage,precis sånt som supportrarna vill ha.
Man kan ju fråga sig vad är det för några ointresserade jönssar som har hand om hemsidan nu?Jag ska berätta en sak och det är att så dåligt som hemsidan skötts denna säsongen har jag och flera med mig nog aldrig varit med om.Växjö lakers hemsida är omsprungen på alla punkter om man jämför med andra lags hemsidor vad det gäller information till supportrarna.
Lag som för ett par säsonger sedan hade denna hemsidan som ett positivt exempel och tog efter bara skrattar ju åt den nu.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster