Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
c70t5 skrev:..och detta var (bara) IKO's andra förlust på säsongen...
Dom har spelat lika mot Frölunda och skorpat ut Rögle tidigare - i natt så sover c70t5 gott...
/T5!!
Slemklump skrev: Växjö var totalt utspelade de 2 första perioderna,
Slemklump skrev:Ja, jag får väll grattulera... Jag var på matchen och resultatet var inte rättvist, men ni har rätt.. flest mål vinner...
För övrigt så måste jag säga att Växjö var totalt utspelade de 2 första perioderna, sedan så tacklade IKO av rejält och Fagerwall kastade om flitigt i kedjorna...
2 snabba skitmål till Växjö räddade kvitteringen, som sedan utökades...
Så jag får bara grattulera till vinsten och beklaga förlusten på Onsdag
Förövrigt så kan jag kommentera lite av det ni skrev om kommentatorerna.
Jag hörde inte på dem ikväll, då jag var och såg matchen, så jag kan inte yttra mig så mycket, men lite måste jag nog försvara dem.
Detta är IK entusiaster som lägger ner sin själ i detta för att man ska kunna följa matcherna, klart som F-n att de vinklas då.
Sedan så ska man väl inte klaga när lyssningen var GRATIS! En annan femma om man betalat för det eller?
Sedan så var det en träningsmatch, kommentatorerna snackade säkert mer avslappnat än vanligt...
Sedan så måste jag tillägga.. ni klagade över att de sa att IK dominerar totalt etc.. det var ingen lögn.. i de 2 första perioderna så visste knappt Växjöspelarna vart de höll på med. de fick aldrig känna på pucken...
Sedan så kan jag också tillägga att första säsongen vi hade webradio så kallades de för piff och Puff, då de pratade varandra i munnen konstant. Hörde ni på dem DÅ, så låter de faktist som proffs i dagsläget. Webradion är ny, och det är mycket att öva på för dem. men personligen så tycker jag att den är skitbra - nästintill oavsett hur de rapporterar!
Väl mött på Onsdag - då börhjar allvaret!
Slemklump skrev:Ja, jag får väll grattulera... Jag var på matchen och resultatet var inte rättvist, men ni har rätt.. flest mål vinner...
För övrigt så måste jag säga att Växjö var totalt utspelade de 2 första perioderna, sedan så tacklade IKO av rejält och Fagerwall kastade om flitigt i kedjorna...
2 snabba skitmål till Växjö räddade kvitteringen, som sedan utökades...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster