Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
#54 skrev:Självklart kommer det synas på publikstyrkan att det är fotboll, sista kvalmatchen. Man som vanligt kommer jag vara en trogen webanvändare här på jobbet på onsdag o då blir det både hockey o fotboll på samma gång.....sport you cant live with it, and you cant live without it.
Dragkampslakej skrev:Föreslår att Alfax och c/o tar och spelar in vm kvalet på video och tittar på det efter hockeyn. Själv ska man stå på jobbet och svära över att de inte talar om ställningen i hockeyn.
Lexcom skrev:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Som sagt stanna hemma och titta på fotboll istället. Ni har 3 säkra poäng på onsdag i alla fall. Vi är inte bättre än tabellplaceringen visar just nu.
Hoppas trenden har vänt tills ni kommer på besök i nyköping den 30/11.
Lexcom skrev:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Som sagt stanna hemma och titta på fotboll istället. Ni har 3 säkra poäng på onsdag i alla fall. Vi är inte bättre än tabellplaceringen visar just nu.
Ha det bra hockeyvänner
Niles skrev:Lexcom skrev:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Försöka invagga oss i falsk säkerhet
Den lätta går vi inte på. Övertygad om att det blir en svår nöt att knäcka NH precis som väntat.
kaabe skrev:Lexcom skrev:Stanna hemma och titta på fotbollen ni. Det kommer med all säkerhet bli en skitdålig match med ryggsäckshockey från oss (nyköping). Vi spelar helt under isen. Allt vad tyngd och fart heter är som bortblåst från förra säsongen. Det verkar inte finnas någon vilja riktigt. Spelarna aggerar nervöst på isen vilket medför en hel del misstag
Ha det bra hockeyvänner
nä, tyvärr(för er skull-inte vår) så har väl era spelarföluster inför året påverkat var ni ligger i tabellen...
alfax skrev:Dragkampslakej skrev:Föreslår att Alfax och c/o tar och spelar in vm kvalet på video och tittar på det efter hockeyn. Själv ska man stå på jobbet och svära över att de inte talar om ställningen i hockeyn.
Jag tänker inte spela in något VM-kval, jag ska njuta av hockeyn i Lakerdome ,sen om Sverige vinner över Island det kan man se i sporten kl 22.03.
Vad jag varnade för att det kan ta bort några marignalåskådare och det tror jag också att det gör.
Vad jag är mest rädd för är att jag ska spela en stadsmatch i Bowling i Karlskrona och inte hinner hem till första tekningen.
erok skrev:Åja men mot Växjö taggar nog era spelare till och då vinner ni säkert.Själv kommer jag aldrig att ta ut en seger iår utan kommer alltid att tippa 2-2 sen kvittar det vilket lag vi än kommer att möta.
erok skrev:Så du menar att Aftonbladets Hockeyexperter inte kan sin hockey
Användare som besöker denna kategori: noneedforaname, vlk och 8 gäster