Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Modano 9 skrev:Är det någon som har fått något svar??
jävla lappar
Bizon skrev:Det kommer bli trevligt när SKAIK kommer till Växjö och det står en kille i entrèn när laget kommer med bussen och säger. - Tyvärr vi tillåter inga andra än spelare och tränare, så tyvärr era lagledare och materialare är tyvärr inte välkomna att vistas här utan dom få jätte gärna komma hit som privatpersoner...
Jävla "vi tror att vi är lite bättre än alla andra" skit klubb med alla fina anor och traditioner.
Ambassador skrev:Skellefteå blev idag den klubb som jag tycker mest illa om av alla...
SkoterMupp skrev:Satte min Röst på Självklart.
Bor i Skellefteå och är ett SAIK fan. eller Skotermupp som vissa skriver eller lappar. Hmm..
Håller med er till 100%. (Inte om Skotermupp eller lapp.Har inte kört skoter eller sett en ren) Om att det är dåligt att dom inte får komma in. Riktigt pinsamt faktiskt. Vi SAIK fans lider med er och tycker detta är skit dåligt. Tydligen är det något avtal eller sån dynga, men helt oförlåtligt ändå. Stå på er. Vi skulle vara lika förbannade som ni är. Mail-bomba för så här ska det inte vara.
/Micke
SkoterMupp skrev:Satte min Röst på Självklart.
Bor i Skellefteå och är ett SAIK fan. eller Skotermupp som vissa skriver eller lappar. Hmm..
Håller med er till 100%. (Inte om Skotermupp eller lapp.Har inte kört skoter eller sett en ren) Om att det är dåligt att dom inte får komma in. Riktigt pinsamt faktiskt. Vi SAIK fans lider med er och tycker detta är skit dåligt. Tydligen är det något avtal eller sån dynga, men helt oförlåtligt ändå. Stå på er. Vi skulle vara lika förbannade som ni är. Mail-bomba för så här ska det inte vara.
/Micke
Qrax skrev:Dessa tre punkter ha redan besvarats av Lakers webgrupp i en annan tråd här och kommer upp på SAIKs forum när han blivit registrerad där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster