Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Fetisov skrev:Nille skrev:Joda Morgan dömmer och på söndag är det dax för Niklas Persson............
och han är ju faktiskt en av de bättre domarna, i allafall hittills
Lakersfan_03 skrev:tror vi får en läktarmatch också.
Fast jag vet inte hur black army är i hockeyn.
men aik brukar bjuda upp på läktaren vad jag vet.
teddy skrev:Lakersfan_03 skrev:tror vi får en läktarmatch också.
Fast jag vet inte hur black army är i hockeyn.
men aik brukar bjuda upp på läktaren vad jag vet.
Aik kommer nog inte att åka hit med en enda supporter från sthlm.
Däremot så finns det ju en hel del växjö gnagare och andra patrask runt om i skogarna som saknar självindentitet eftersom man håller på ett lag från stora tuffa sthlm och inte från sin egen kära hembyggd.
"OOO jag vill inte vara mig själv jag vill vara som alla andra och hålla på stora tuffa gnaget, mm så att jag får respekt"
Ett ord PATETISKT. Våga hålla på de mindre lagen, sånt förtjänar respekt.
ledsen men nu spårade jag ut lite igen. men jag kan inte försvara eller förstå infödda växjöbor som håller på ett sthlms lag eller andra lag utangör kronoberg. Var stolt ifrån var du kommer.
Charlamov skrev:Den här tråden verkar det vara svårt att balansera på... så vips råkade jag komma in på AIK igen. Vann över Bofors med 5-3. 135!!! utvisningsminuter Bofors vann den matchen med 101 min - 26 min.
Måste tillstå att AIK, så här långt, har överraskat positivt i AS. Trodde att dom skulle harva i botten av tabellen redan från början. Kan bli svårt på fredag... svårt. Ett kontringslag... gäller att ha ett öga i nacken... utanför hjälmen
Dragkampslakej skrev:Beträffande matchen så lär det bli tufft och Lakers har ju inte gjort någon riktig plattmatch ännu anser jag och någon gång kommer den. AIK är bra!
MEL skrev:Dragkampslakej skrev:Beträffande matchen så lär det bli tufft och Lakers har ju inte gjort någon riktig plattmatch ännu anser jag och någon gång kommer den. AIK är bra!
Matchen mot Nyköping var ju ingen höjdare.....
teddy skrev:Inte dumt serra, bara dagens sanning,
Killar i 13-17 års åldern som håller på att växa upp och skapa sig en identitet. människor i denna ålder är otroligt rädda för vad folk tycker och tänker om en. Hur ser jag ut, vad tycker folk om mig, passar jag in mm.
Då söker sig ungdomar till bla aik mm för att dom är stora tuffa gnaget, då tror man att andra tror att man är cool mm. Så gör man dumma saker för att de äldre i klacken ska respektera en, Därför är det inte killar i ålder 20 och äldre som är de farliga utan tånåringarna 13 till 19 som är de värsta. Gör det här så respekterar vi dig. Diverse beställningsjobb bråk med andra supportrar bla.
Namn: mr.e
Sänt: 2005-10-25 13:41:04
Utan att ha vidare bra koll på Växjö Lakers så tror jag nog det kommer att bli tufft att komma från den hallen med tre pinnar, men absolut inte omöjligt.
En fanatisk hemmaklack har de dock, så det gäller att domarn pallar trycket.
TheMiKe skrev:http://www.svenskafans.com/hockeyzon/aik/forum.aspNamn: mr.e
Sänt: 2005-10-25 13:41:04
Utan att ha vidare bra koll på Växjö Lakers så tror jag nog det kommer att bli tufft att komma från den hallen med tre pinnar, men absolut inte omöjligt.
En fanatisk hemmaklack har de dock, så det gäller att domarn pallar trycket.
En fantastisk hemmaklack va' de' ja', ett tag tyckte jag att det stod fanatisk!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster