Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
buck skrev:tror ändå inte att det säljer slut.
alfax skrev:buck skrev:ståplats lär knappast sälja slut..
Det är inte omöjligt ,de får bara ta in 3.500 nu.
Ja när resterande delar av renoveringen/ombyggnaden är klar. Handikapprampen, Västra stå osv...Per_växjö skrev:alfax skrev:buck skrev:ståplats lär knappast sälja slut..
Det är inte omöjligt ,de får bara ta in 3.500 nu.
Tror att det blir över 3000 på fredag. Eftersom det har gått så bra på sistone kommer det nog en del som inte brukar gå.
Men när kommer hallen ta in 4000 igen? Det var i november någon gång va?
Putte/LL skrev:Är det där satans nätet bortplockat ännu???
Charles85 skrev:såg att det snackades om det här med att hålla på lokala lag m.m. Jag är själv från Olofström i Blekinge men bor och pluggar nu i Kalmar. Jag är 20 år och har hållt på AIK sen jag var 8 år gammal. Var på en fotbollsmatch och en hockeymatch en höst när jag var uppe i Stockholm med farsan det året, och jag blev fast direkt för AIK, det kändes rätt helt enkelt. Och som AIK:are känner man till andra AIK:are, och en väldigt stor grupp AIK:are är under 28-30 år, och har hållt på AIK i 15-20 år, så troligtvis har dem nog inte influerats att tuffa supporters och bråk? Tycker inlägget som började denna disskussion är rent ut sagt löjligt. Och sen att varför man håller på AIK och inte på de lokala lagen kan väl ha flera anledningar? t.ex den anledningen jag har, men visst, ja följer även Olofströms IK så gott det går, men ändå. Ni som är inbitna supporters till lag, t.ex Lakers vet väl hur det är att bara brinna för ett lag? Och om nu någon gör det för AIK istället för ett lokalt lag, vad är fel i det?
Tycker vi lägger ner detta snacket och istället tar och ser fram emot en väldigt trevlig och underhållande match imorgon, troligtvis är man något förfriskad, men ni är väl inte sämre ni?
c70t5 skrev:Adam Kalldär verkar ju ha fått upp ångan nu - han gör ju mål! Det ska bli intressant att se om han har konserverat formen inför kvällens tuffa drabbning. Jag har väl varit aningen negativ till vad Kalldär tidigare uträttat på isen - MEN jag börjar faktiskt se på det hela med tillförsikt. Peter Messa är en annan herre som MÅSTE höja sig ett par pinnhål inför denna matchen. Att han KAN är det ju inget snack om, det gäller bara att våga, det gäller att få upp självförtroendet. Jonathan Persson målade ju också som bekant uppe i Lappland och det kan ha varit förlösande för hans spel. Jonathan kommer ju som bekant ikväll att ställas mot ett par forna lagkamrater, att han är taggad till tusen är väl ingen vild gissning direkt - HÄRLIGT! Det ska också bli kul att få återse en gammal Lakerdomeprofil ikväll. Fightern och lastbilstvättaren Jimmie Svensson. VEM blir det först som drabbar samman med honom?
Honkkanen?...
Markusson?...
Kalldär?...
C70T5?...
/T5!!
*Jenna* skrev:Piggelin skrev:Att se Christoffer Persson först dra kolsäcken över huvet på AIK-liraren och sen slita av honom nästan hela utrustningen är redan en klassiker. Hur rutinerat som helst.
hahahaahahha
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster