Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alleballe skrev:" grej som man kan skriva på banderoll"
Från lakerdomes hjärta hörs jubel och skratt! Det är våra gudar som SM-guld tatt men titta vad som sitter i hörnet så röd och så ful, de e en troja smusig och ful han sitter ensam inskräkt i sorg han sitter ensam i VLH's borg hans lag har förlorat men han vet inte hur? han e ju så korkad detta "Troja djur" De va ju så att Lakers dom vann, Dom kämpade bättre än va någon anna kan! Dom kämpar som hjältar, dom kämpar för oss. och troja förlorar som vanligt förståss SKRIV TILL NÅGRA PLZ!!
Lakersfan_03 skrev:alleballe skrev:" grej som man kan skriva på banderoll"
Från lakerdomes hjärta hörs jubel och skratt! Det är våra gudar som SM-guld tatt men titta vad som sitter i hörnet så röd och så ful, de e en troja smusig och ful han sitter ensam inskräkt i sorg han sitter ensam i VLH's borg hans lag har förlorat men han vet inte hur? han e ju så korkad detta "Troja djur" De va ju så att Lakers dom vann, Dom kämpade bättre än va någon anna kan! Dom kämpar som hjältar, dom kämpar för oss. och troja förlorar som vanligt förståss SKRIV TILL NÅGRA PLZ!!
Hur stor skulle den banderollen bli ?
med MINI text kanske de hade funkat
alleballe skrev:Charlamov skrev:Varför blanda in Tingsryd och Troja?
va du i malmö?
"sluta tramsa sluta prata sjung en ramsa börja hata"
?
Lakersfan_03 skrev:alleballe skrev:Charlamov skrev:Varför blanda in Tingsryd och Troja?
va du i malmö?
"sluta tramsa sluta prata sjung en ramsa börja hata"
?
Jag tror inte många i LL tar åt sig av den fjantiga flaggan.
Varje fall inte jag.
Våga Älska.
alleballe skrev:Dom hatar oss vi älskar dom.. det är något som inte funkar i den maskinen ..
Charlamov skrev:Bara att konstatera att du är ganska ensam i din uppfattning om att hata motståndarna i en banderoll. Droppa!!!
Håller absolut med Lakersfan_03... VÅGA ÄLSKA!!!
alleballe skrev:Lobo skrev:OM man nu skall sjunga nidvisor kanske det är bättre att sjunga om lag i samma serie... ???
aha, vilket lag hatar vi i as?
alleballe skrev:jag har några:
mel: take me home Country roads
Komigeeeen vårat gäng,
Kämpa på VLH!.
vi ska vinna! kämpa lakers!
VLH, VLH
alleballe skrev:Dom hatar oss vi älskar dom.. det är något som inte funkar i den maskinen ..
'dolitle skrev:alleballe skrev:Dom hatar oss vi älskar dom.. det är något som inte funkar i den maskinen ..
Är du medlem i Lakers Lakejer alleballe ?
Är du det tycker jag du ska ta och titta på baksidan av ditt medlemskort och studera de 3 budorden som står där.
Är du ute efter att hata har du kommit fel.
Herr Oberst skrev:alleballe skrev:jag har några:
Komigeeeen vårat gäng,
Kämpa på VLH!.
VLH, VLH
Den tycker jag ni ska köra med, jag menar...Lika bra ni fortsätter på den vägen ni börjat på, nämligen att sno andras ramsor
Som som som AIA
Kan ni aldrig bli
alleballe skrev:Herr Oberst skrev:alleballe skrev:jag har några:
Komigeeeen vårat gäng,
Kämpa på VLH!.
VLH, VLH
Den tycker jag ni ska köra med, jag menar...Lika bra ni fortsätter på den vägen ni börjat på, nämligen att sno andras ramsor
Som som som AIA
Kan ni aldrig bli
Jo jag vet att vi snor ramsor hela tiden, Men visst de e inte jag som håller i det? :/ tex Aik's visa "framåt stolta aik,aik, aikååå,"framåt stolta aik,aik, aikååå där dom istället nu skriker "framåt kämpa vlh, etc.
gillar dig med
Toby skrev:När är det okej att sno ramsor?
Rögle och Helsingborgsklacken är ju lite anglofiliska själva, era ramsor är ju snodda från England.
Vilka får man sno av?
Herr Oberst skrev:Toby skrev:När är det okej att sno ramsor?
Rögle och Helsingborgsklacken är ju lite anglofiliska själva, era ramsor är ju snodda från England.
Vilka får man sno av?
Det är inte riktigt samma sak.
AIA grundades 1989 av några killar som blivit inspirerade av engelsk fotbolls läktarkultur. Hockey och läktarkultur fanns det redan gott om i Ängelholm redan på den tiden. AIA har alltid kört sitt eget race, man har aldrig snott något från England, möjligtvis influerats av dem där över men inte mer.
Att göra som Lakers, sno en ramsa rakt av och byta ut *** mot VLH är ren stöld och stor brist på fantasi och skapande.
Samtidigt kan jag förstå er, det är lite som musikbranchen. Vi kommer troligtvis aldrig se några nya Iron Maiden, Rolling Stones, Beatles (och AIA )
Nuförtiden är det bara Brittney Spears, Darin, Idol-"Jöns" (och Lakers Lakejer) som kommer fram på sina covers
Linda skrev:Känns som att det är hög tid att den äldre och garvade delen av föreningen börjar visa sig bådepå forumet och i klackkärnan igen.
Här börjar likna dagisnivå!
Banderoller med pinsamma texter och hatramsor. PATETISKT!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster