Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Oj vad tuff denna matchen kommer att bli.
Hoppas lakers fick sig en läxa idag genom att aldrig ALDRIG ALDRIG underskatta en motståndare.
Hoppas på bättre spel mot västerås då kan vi plocka 3 poäng.
MEd Pålle i mål såklart.
Alla gör plattmatcher.
Komigen nu lakers
LAKEJ89 skrev:Synd att Lakers inte kan möta ett bottenlag utan att underskatta dem.
Men det ska Västerås får känna på kom igen Lakers.
Svenska Fans skrev:Berggren kommer INTE att finnas med mot Västerås, men beräknas vara spelklar till hemmamatchen mot Hammarby.
Svenska Hockeyförbundet skrev:Förening i förbundsserierna har rätt att placera fem seniorspelare födda 1984 eller 1985 i annan förening i underliggande divisioner i seniorlaget till och med den 31 januari 2006. Förening som lånar ut spelaren ska tillställa SIF:s tävlingsavdelning blanketten Dispens överårig spelare.
Charlamov skrev:Måste erkänna att jag är NÅGOT orolig med tanke på senast... hoppas så klart, men nåååågot orolig. VIK:s bortamatcher (tagit poäng mot Skellefteå, Malmö och Rögle) borgar för ett sjuhelvetes slag... HOPPAS!!!
>3000 ikväll!!!
Dave Doe skrev:http://www.ultras.se/gsu/inforlakershalmstad.htm
Har skrivit en liten "inför matchen"mot dels Lakers men också Hammers.
Enjoy, och kom ihåg att det är en amatör som har skrivit, ska erkänna att jag inte har superkoll på Lakers, men jag försöker!
Väl mött
Nu står Växjö Lakers och Halmstad Hammers för motståndet, det betyder inte att det kommer bli lättare att plocka poäng, det har visat sig att alla slår alla i den här serien.
mongo skrev:Kanske tur att alla inte tycker som du. Vi måste kunna se nyanserat på matchen och inte bara titta på det egna lagets insats eftersom det bara är HÄLFTEN av det som händer på en match.1) Arboga spelade mycket bra. Lakers spelade ok.
2) Lakers sköt riktigt dåligt. Det gjorde inte Arboga.
3) Lakers tvekade i avgörande lägen om passning eller skott skulle komma. Arboga gick rätt på kassen utan "snygga" sidledspass.
4) Arbogas målvakt var grym. Åkerström skulle ha tagit minst ett av målen.
5) Arbogas backar gjorde inga direkta misstag. Det gjorde bland annat Heino och Sundbom, vilket resulterade i mål.
Vi får inte glömma bort att det finns ett motståndarlag!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster