Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
#54 skrev:Var det någon som sa att det var en tabbe att spela med åkerström emot Arboga...vad säger man nu när Pål har släppt in 40 % av skotten.
#54 skrev:Hade en kompis inne på jobbet nu som kom från matchen lite tidigare...han sa att det hade varit större nöje att ta hundra lappen o torka sig i röven med den...den enda som kämpade o visade hjärta var Selander.
Walle skrev:Jaha nu har man blivit en sån som jag tycker så illa om :stå iklacken å inte sjunga med ,stå bakom å gnälla ,ge upp å gå hem innan matchen är slut .Va jag hatar mig själv
Jag lovar jag är redan på bättre humör ,ska bli skönt med en hockeyfri helg :mera brännvin
Charlamov skrev:#54 skrev:Hade en kompis inne på jobbet nu som kom från matchen lite tidigare...han sa att det hade varit större nöje att ta hundra lappen o torka sig i röven med den...den enda som kämpade o visade hjärta var Selander.
Din kompis kan ingenting om hockey uppenbarligen... Selander är helt j-a talanglös!!!! Dalle likaså!!! Schas
Åryd Lakej skrev:Charlamov skrev:#54 skrev:Hade en kompis inne på jobbet nu som kom från matchen lite tidigare...han sa att det hade varit större nöje att ta hundra lappen o torka sig i röven med den...den enda som kämpade o visade hjärta var Selander.
Din kompis kan ingenting om hockey uppenbarligen... Selander är helt j-a talanglös!!!! Dalle likaså!!! Schas
Det är ju tur att alla inte tycker likadant om olika spelare för om så vore så körde väl alla Volvo
Åryd Lakej skrev:Det är ju tur att alla inte tycker likadant om olika spelare för om så vore så körde väl alla Volvo
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster