Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Putte/LL skrev:Hockeykväll kommer på besök på måndag...
Dragkampslakej skrev:Spelar förhoppningsvis ingen större roll för spelarna om hockeykväll kommer eller inte. Resultaten från gågna matcher glömmer vi nu och tar med oss det bra från AIK matchen istället. Sett till alla matcher som spelats i serien är jag mer än nöjd med Lakers. Alla lag kan nog slå alla, så lakers kan nog vinna mot Hammarby.
Linkan skrev:Putte/LL skrev:Hockeykväll kommer på besök på måndag...
Är du verkligen helt säker jag har nämligen varit inne på hockeykvälls
sajt men hittar inget om att de ska vara på plats i Lakerdome...
Kvällens andra match som bevakas i sändningen är Växjös möte med Hammarby.
c70t5 skrev:Eftersom att Hockeykväll uppenbarligen kommer att bevaka matchen mellan Växjö Lakers och Hammarby på måndag, vilket ju verkligen är skitkul, så vore det ju inte helt uppåt väggarna om detta "marknadsfördes" på något sätt. En notis på hemsidan angående detta ett par dagar innan match skulle ju inte skada. Alla sådana här events MÅSTE ju exploateras av Växjö Lakers. All publicitet är bra - och publicitet som denna är ju enormt viktig att den når ut till folket och till supportrarna!
>>Växjö Lakers på TV<<
/T5!!
Per_växjö skrev:Linkan skrev:Putte/LL skrev:Hockeykväll kommer på besök på måndag...
Är du verkligen helt säker jag har nämligen varit inne på hockeykvälls
sajt men hittar inget om att de ska vara på plats i Lakerdome...
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=20105&a=480089&lid=puff_480089&lpos=lasMerKvällens andra match som bevakas i sändningen är Växjös möte med Hammarby.
Varanen skrev:Det som oroar mig mest är energilösheten spelarna visat upp de senaste två matcherna. Kanske skulle FagEvert vaska om lite i kedjona. Här är mitt förslag till laguppställning mot Bajen:
Grotnes
Honkanen - Heino
Jacobsson - Hirvonen - A.Persson
---------
Custemo - C.Persson
Markusson -Yngvesson - Calder
---------
Messa - Berggren
Andersson - Romö - Pikkarainen
----------
J.Persson - Johansson - Selander
----------
Som ni märker är det en stor förändring, och det är att jag flytar Jacobsson till Hirvonens line. The great Thoorst är i en formsvacka. Jag vill få ut ännu mer av Chrille. Jag vill också testa hur Calder funkar med Yngvesson. Jag funderade på att flytta ner Jarno till fjärde för att stadga upp den kedjan (J.Persson till Romös line i så fall), men beslutade att det är viktigare att försöka få fart på Romös kedja.
På backsidan vill jag få igång Messa. Förhoppningsvis kan Berggren med sin starka defensiv göra så att Messa kan koncentrera sig på det komstruktiva spelet och slippa släppa in ett mål varje gång han är på isen.
Varanen skrev:Jag hade ett fel och det var att Andersson och Markusson byter plats. Är Varanen=Fagervall?
#54 skrev:Jag tror så här imon mot hammarby i kedjorna.
Torsten-Calder-Johan A
Ville-Jacobsson-A. Persson
Romö-Johan M-Jarno
Kvar blir 4:e kedjan som behålls som den är.
#54 skrev:#54 skrev:Jag tror så här imon mot hammarby i kedjorna.
Torsten-Calder-Johan A
Ville-Jacobsson-A. Persson
Romö-Johan M-Jarno
Kvar blir 4:e kedjan som behålls som den är.
OPPS!!!! hello me then, I´m alive!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster