Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
erok skrev:Tror du inte jag har försökt
Nädu kamprad ocvh övriga ikea chefer är precis lika tröga som politikerna är.Väg 120 behövs rustas upp för att ikeas egna lasbilar ska kunna köra säkert mellan älmhult-E4 men tror du ikea är berädda att lägga en krona på att det.Icke
Räven skrev:Jag är osäker på om Södras namn skulle generera så mycket mer pengar till sin koncern. De har sina kunder bland skogsägarna,
Räven skrev:Charlamov: Det skulle inte funka
Men tänk MAXI ARENA lysande rätt i käften på City Gross varje gång de gick ut och såg på andra sidan vägen och alla kunder som såg det på vägen dit. Tänk till ICA, det skulle vara stort att dräpa deras kunder och reta dess personal.
Räven skrev:Alfax: Jo, de har väl tagit lite mark i stan (City Gross), men det har inte märkts så mycket för ICA:s del och sedan har ICA mycket mer pengar bakom sig, om en eventuell satsning skulle till. Sedan sitter MAXI ARENA mycket bättre i min mun, än CITY GROSS ARENA.
buck: Jo det har du rätt i, men jag tror ändå att det troliga är en sponsor som säljer varor av något slag, men man vet aldrig.
#54 skrev:Vad är mer Växjö än ROMA!!!! roma fanns där hundra år innan mc donald kom o alla affärer har bytt namn ungefär hundra gånger sedan Roma kom till stan ......ROMA ARENA
Räven skrev:Nä, jag tror inte heller att det blir någon ny arena, inte på de närmaste 10 åren i allafall.
Räven skrev:Nä, jag tror inte heller att det blir någon ny arena, inte på de närmaste 10 åren i allafall.
erok skrev:Är inte så säker att det behövs en storsponsor för att det ska till en ny hall.Snarare ett jävla anamma
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster