serra skrev:"eftersom vi konstaterat att landet är ett av Europas fattigaste"???????????
Nästa styrelse möte ska du få stryk!!!!
Oups, hehehe, får nog skaffa mig lite preventiva medel till nästa styrelsemöte ...jag har råd med de, ja lovar!!!
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
serra skrev:"eftersom vi konstaterat att landet är ett av Europas fattigaste"???????????
PutteA skrev:serra skrev:"eftersom vi konstaterat att landet är ett av Europas fattigaste"???????????
Oups, hehehe, får nog skaffa mig lite preventiva medel till nästa styrelsemöte ...jag har råd med de, ja lovar!!!
Charlamov skrev:PutteA skrev:serra skrev:"eftersom vi konstaterat att landet är ett av Europas fattigaste"???????????
Skulle snarare rekommendera dig att ta en extra livrem... du vet det där om en kuslig grek med en gräslig k u k
KyriakoS skrev:Charlamov skrev:du vet det där om en kuslig grek med en gräslig k u k
men tydligen helst av allt en grekisk k u k=)
GS skrev:Jag kan fortfarande inte fatta hur Serra och KyriakoS kan vara stolta över detta, enda jag kan tänka mig är ju att dom är stolta för att att deras landsmän ligger i som kaniner där nere i värmen för själva är dom ju rena Svenssons eftersom dom är inräknade i den svenska statestiken.
Serra och KyriakoS är rena Svenssons välkommna in i Svenssongänget.
Kan ingen på nästa möte ta en privatlektion med dom där två så dom lär sig äta surströmming,,dansa små grodorna och köra Volvo.
Charlamov skrev:Nämner inte artikeln ngt om hur kvinnorna tyckte grekerna var? Eller var det så att dom inte hann reagerar förrän det var klart? Fattade inte vad som hände... liksom
Och räknades även dom Gyllene Grekerna i statistiken så förstår jag att ni LÅG i topp?
http://strictlyreptiles.tv/photos/gallery/g/images/Golden%20greeks%20having%20fun_jpg.jpg
Charlamov skrev:Nämner inte artikeln ngt om hur kvinnorna tyckte grekerna var? Eller var det så att dom inte hann reagerar förrän det var klart? Fattade inte vad som hände... liksom
KyriakoS skrev:Charlamov skrev:Nämner inte artikeln ngt om hur kvinnorna tyckte grekerna var? Eller var det så att dom inte hann reagerar förrän det var klart? Fattade inte vad som hände... liksom
Du kan ju försöka ragga upp en Grekinna.... va beredd på o få nobben=) Ni är klassade som "kalla" ska ni veta. Men undantag finns kanske nån på miljonen. Lycka till!=)
P.S Satsa på oskulder eller såna som inte testat grekiskt om ni vill ha en chans=)
erok skrev:När man ser denna tråd så förstår man vad andra supportrar säger om att Lakejerna tar man inte på allvar. Finns bättre forum där detta passar bättre in
erok skrev:När man ser denna tråd så förstår man vad andra supportrar säger om att Lakejerna tar man inte på allvar. Finns bättre forum där detta passar bättre in
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster