Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lobo skrev:Vad har hänt mer pärs snygga mask han hadde ifjol, har matriallaren råkat tvätta den i klorin ?
ruppo skrev:Lobo skrev:Vad har hänt mer pärs snygga mask han hadde ifjol, har matriallaren råkat tvätta den i klorin ?
ja man kan ju undra, hade ju en snygg motivmålad i början, men nu har han en helvit tråkig sak!
Lakejer115 skrev:ruppo skrev:Lobo skrev:Vad har hänt mer pärs snygga mask han hadde ifjol, har matriallaren råkat tvätta den i klorin ?
ja man kan ju undra, hade ju en snygg motivmålad i början, men nu har han en helvit tråkig sak!
Kan kanske bero på att han inte får spela så mycket............ och då syns ju inte masken heller.....
Lille meg skrev:Uhm.. har vi en målis som heter Daniel Färdig den här sesongen som jag inte hört om?!?
Lille meg skrev:Uhm.. har vi en målis som heter Daniel Färdig den här sesongen som jag inte hört om?!?
Lille meg skrev:Shit, en 89:a?! Jag skall medge att jag fint liten koll på annat än A-laget.. Tack Kiddan!
Men snygga maskar!! (? maskar? Maskor? Masker? Argh, svensk!! )
Charlamov skrev:Lille meg skrev:Shit, en 89:a?! Jag skall medge att jag fint liten koll på annat än A-laget.. Tack Kiddan!
Men snygga maskar!! (? maskar? Maskor? Masker? Argh, svensk!! )
Du måste försöka integrera dig i det svenska samhället... umgås med svenskar, prata svenska, skriva svenska PÅ ETT SVENSKT TANGENTBORD... inte segregera dig i Norgebyn... var ligger den förresten? Annars kommer du aldrig att bli en svensk flicka ... utan förbli en norsk lillasyster
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 23 gäster