Stefan Batan och Anders Bastiansen

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Stefan Batan och Anders Bastiansen

Inläggav Roggan » tis nov 22, 2005 3:09 pm

Tycker vi ska sluta upp o diskutera tränaren i Lakers och laget för en stund.

Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om Stefan Batans framtid. Kommer han att klara av att bo kvar i Sth? Det han gjort är ju inget roligt. Först skriva på för AIK och kalla sig AIK-are och sen skriva på för den allra värsta fienden, Djurgården.

Vill även framhålla Anders Bastiansens framgångar i Mora. Lätt att säga nu, men jag har alltid tyckt att han varit en otroligt bra spelare. Det värsta är väl att elitserieklubbarna snart tar vår André Persson i från oss när de ser att de allsvenska toppspelarna hävdar sig bra i elitserien. Erik Andersson i Troja är ytterligare ett lysande exempel.
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Re: Stefan Batan och Anders Bastiansen

Inläggav alfax » tis nov 22, 2005 4:22 pm

Roggan skrev:Tycker vi ska sluta upp o diskutera tränaren i Lakers och laget för en stund.

Skulle gärna vilja veta vad ni tycker om Stefan Batans framtid. Kommer han att klara av att bo kvar i Sth? Det han gjort är ju inget roligt. Först skriva på för AIK och kalla sig AIK-are och sen skriva på för den allra värsta fienden, Djurgården.

Vill även framhålla Anders Bastiansens framgångar i Mora. Lätt att säga nu, men jag har alltid tyckt att han varit en otroligt bra spelare. Det värsta är väl att elitserieklubbarna snart tar vår André Persson i från oss när de ser att de allsvenska toppspelarna hävdar sig bra i elitserien. Erik Andersson i Troja är ytterligare ett lysande exempel.

På det första om Batan,så gjorde han nog rätt i att dra från Stockholm snarast ,vi som är fotbollsintresserade vet vad som hände växjö-sonen Jesper Jansson vid klubbytet.
Andre Persson ,är jag också av den meningen att HV skickar inte spioner 2 matcher iföljd utan att det finns något de åker hit för, först kommer någon från styrelsen nästa match kommer huvudtränare och någon mer , bara att inse något intressant finns det att titta på.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav rockport » tis nov 22, 2005 9:22 pm

Batan kommer ha en bra och lyckosam framtid i Djurgår´n. Och kommer utvecklas stort. Det är är inget tvivel om de.

DIF mot guldet 2006 !

cheerioo
|tillhör eliten|
Användarvisningsbild
rockport
Forumentusiast

Inläggav Fredrik R » ons nov 23, 2005 10:48 am

rockport skrev:Batan kommer ha en bra och lyckosam framtid i Djurgår´n. Och kommer utvecklas stort. Det är är inget tvivel om de.

DIF mot guldet 2006 !

cheerioo

Särskilt när ni möter AIK :lol:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inläggav rockport » ons nov 23, 2005 11:39 am

Haha, Batan gör 2 baljor :D
|tillhör eliten|
Användarvisningsbild
rockport
Forumentusiast

Inläggav alfax » ons nov 23, 2005 12:55 pm

Verkar inte som alla Djurgådare tycker att han är välkommen .
Är inte alls säker på att hamnar där när härvan är uppredd.
Underskrivna kontrakt är inget som man löser inte ens i 08-området: även om Lagrell har en förkärlek till dessa.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Softich » lör nov 26, 2005 7:09 pm

rockport skrev:Batan kommer ha en bra och lyckosam framtid i Djurgår´n. Och kommer utvecklas stort. Det är är inget tvivel om de.

DIF mot guldet 2006 !

cheerioo

Att du kan ta emot honom med öppna armar! :S
Herregud, läs igenom det han gjort innan!
Användarvisningsbild
Softich
Forumamatör

Inläggav LaKaj » sön nov 27, 2005 1:46 am

Någon som vet hur mycket kulor det handlar om ifall ex.vis HV skulle knipa Persson från oss?
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Användarvisningsbild
LaKaj
Forumdemon

Inläggav Lobo » sön nov 27, 2005 3:03 am

Andrées kontrakt går ut till våren då är han väll fri att gå. Men ifall det skulle vara så att Hv vill ha han innan så hoppas jag de inte gör som fbk och kniper honom 5 min innan transferfönstret stänger.
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist

Inläggav Lakersfan_03 » sön nov 27, 2005 10:52 am

Batan har kanske gjort sitt livs misstag.
De han gjorde och på det sättet är riktigt ruttet och det är väll klart som fan att han är hatad av Aik Fansen.
att man bara byter klubb så strax innan kontraktet ska skrivas och inte vilken klubb som helst utan rival klubben och den klubben som aik allra minst gillar.
jag tycker det var ett stort misstag.
Vore jag Batan skulle jag packa väskorna och sticka utomlands kvickt.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum

Återgå till Off-Topic