Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Rebecca skrev:Men Lakers har haft en riktigt grym svacka nu, så vi ser ljust på fortsättningen av serien.
PutteA skrev:Rebecca skrev:Men Lakers har haft en riktigt grym svacka nu, så vi ser ljust på fortsättningen av serien.
När botten är nådd har man åtminstånde fast mark under fötterna!!!
Charlamov skrev:Målvaktsfrågan är det som oroar mest just nu. Vare sig Grotnes eller Åkerström är den vägg som vi behöver nu när backbesättningen är decimerad och inte helt samspelt. Misstänker att Ejdepalms skada betyder mer än vi tror till osäkerheten bakåt. En spelare gör inget lag, men en spelares inställning kan leda till att ett lag blir osäkert och förlorar tryggheten. Allt började efter skadan, remember. Att sen Honkanen varit avstängd underlättar ju inte direkt. Han ju en viss form av pondus han oxå
Men målvakterna ja... under Boforsmatchen stod jag och fick längtan efter Ville Koivula... och det trodde jag aldrig att jag skulle få när vi har dom målisar vi har. Mina förväntningar varit högre än presterat av dom herrarna... inte minst på jämnheten. När en sviker, så ska den andre visa stabilitet, men tyvärr har ingen av dom överglänst den andre senaste tiden.
Rebecca skrev:Aki har inte vart riktigt lika bra som innan nu när Jani vart borta. Han brukar normalt sett aldrig tabba sig.
Varanen skrev:Rebecca skrev:Aki har inte vart riktigt lika bra som innan nu när Jani vart borta. Han brukar normalt sett aldrig tabba sig.
Heinos spelstil gör att det kommer en och annan tabbe då och då. Så länge jag tycker han gör mer nytta än skada accepterar jag det. Ässat gjorde det inte till slut och därför finns han hos oss.
Jag tycker vi bör ha råd att ha en spelare av Heinos typ i laget. Tyvärr är det flera som bara verkar se hans tabbar, men han gör faktiskt otroligt många bra saker också, t o m en del feta tacklingar faktiskt
Kjelleman skrev:Som jag kan se det, så max 2 eller 3 poäng kan det bli på dessa 3
matcher för Växjö, NH är igång nu och har börjat få ett jäkla flyt,
Almtuna är det inte många som tar på deras hemma is,
ser även ut som Sundsvall är igång slog Bajen med 7-2 i söndags , kan bli JÄKLIT svårt , men som några säger inget är omöjligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster