Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.
Tror ärligt talat att ni inte ha en chans
Kjelleman skrev:LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.
Vi får se det på Onsdag, själv tror jag att ni inte har en chans.
LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.
jajajajajaja
LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.
jajajajajaja
LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.
Baker skrev:LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.
Vad grundar du det på? dagens defensiva spel eller de snabba spelvändningarna?
dolitle skrev:Eller så säger vi som Lexcom från NH gjorde innan dom kom hit på besök.
Nyköping hade spelat långt under sin förmåga matcherna innan, för att inte säga under alla matcher innan dom kom till Växjö.
Lexcom var så duktig på att övertyga oss om att vi skulle få en lätt seger att vi gick till matchen med inställningen att det redan var klart.
Med facit i handen så vet vi hur det gick.
Så därför:
Nyköping kommer att vinna hur lätt som helst. Alla i Nyköping som tänkt att gå på matchen spara era pengar och sitt hemma i värmen framför tv:n och titta på någon värdelös serie istället. Det kommer att bli en så dålig match med bara ett lag som spelar hockey(NH) så allt annat kommer att vara roligt.
Kjelleman skrev:dolitle skrev:Eller så säger vi som Lexcom från NH gjorde innan dom kom hit på besök.
Nyköping hade spelat långt under sin förmåga matcherna innan, för att inte säga under alla matcher innan dom kom till Växjö.
Lexcom var så duktig på att övertyga oss om att vi skulle få en lätt seger att vi gick till matchen med inställningen att det redan var klart.
Med facit i handen så vet vi hur det gick.
Så därför:
Nyköping kommer att vinna hur lätt som helst. Alla i Nyköping som tänkt att gå på matchen spara era pengar och sitt hemma i värmen framför tv:n och titta på någon värdelös serie istället. Det kommer att bli en så dålig match med bara ett lag som spelar hockey(NH) så allt annat kommer att vara roligt.
F*n du dolitle det luktar lite avundsjuka här, om du är snäll så kan jag sända något SMS till dej så du får höra hur det är på slagfältet .
Kjelleman skrev:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
och föresten att tro är nog lite i underkant, att veta låter bättre.
Rebecca skrev:Kjelleman skrev:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
Ja vi får väl se om du har rätt. Jag gåller stort på Lakers och känner på mig att chansen till 3 pinnar är ganska stor ikväll....Tror lagharmonin ökar lite extra med tanke på Akis besked om att stanna 2 år till
Kjelleman skrev:Rebecca skrev:Kjelleman skrev:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
Ja vi får väl se om du har rätt. Jag gåller stort på Lakers och känner på mig att chansen till 3 pinnar är ganska stor ikväll....Tror lagharmonin ökar lite extra med tanke på Akis besked om att stanna 2 år till
Hehehehehe den tog visst.
Rebecca skrev:Kjelleman skrev:Rebecca skrev:Kjelleman skrev:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
Hehehehehe den tog visst.
Haha nej då...den märktes inte Ikväll gäller det, vi får se vem får rätt..hoppas jag!!!!
Bizon skrev:Och det är direktrapportering på lakejernas hemsida där jag kommer att sitta vi rodret.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster