Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
puff skrev:Det skall bli spännande att se matchen på plats i Peab Arena ikväll. Hoppas att man får jubla ett antal gånger.
calle73 skrev:Inför matchen har kommit upp på Lakers hemsida!
Åkerström står och A Persson spelar!!!!!!
Honkanen är tydligen småförkyld och kanske inte spelar
Rebecca skrev:calle73 skrev:Inför matchen har kommit upp på Lakers hemsida!
Åkerström står och A Persson spelar!!!!!!
Honkanen är tydligen småförkyld och kanske inte spelar
Usch är du lika nervös som mig när det blir Pelle mellan stolparna?
Charlamov skrev:Eftersom ingen av dom övertygat känns det lite oroligt. En trygg, säker målvakt skapar lugn hos utespelarna. Låt dom oss hoppas att Per spikar igen.
sleten volvo skrev:Men major Fagervall vet ju 'bäst' så nu får vi hålla tummarna för att Åkerström gör en jefligt stabil insats mellan stolparna!
Räven skrev:Sedan ser jag att Niinikoski får speltid, för annars förstår jag inte tanken med honom alls. Var han inte "fullfjädrad" när han kom till oss?
Räven skrev:Jag återkommer igen till Niinikoski och undrar varför i Jesu namn man värvar honom, om han ska värma bänken i första hand. Han är inte gratis och de spelare man värvar under säsongen ska för fasen platsa i lagets spelande trupp, annars är det åt fanders.
Räven skrev:Jag återkommer igen till Niinikoski och undrar varför i Jesu namn man värvar honom, om han ska värma bänken i första hand. Han är inte gratis och de spelare man värvar under säsongen ska för fasen platsa i lagets spelande trupp, annars är det åt fanders.
Kjelleman skrev:TROR med stort T att Nyköping luggar växjö en fjärde gång i dag
och föresten att tro är nog lite i underkant, att veta låter bättre.
Kjelleman skrev:LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:LAKEJ89 skrev:Kjelleman skrev:Visst vi väntar på er på onsdag, i dag slog vi Oskarshamn så Växjö är näst på tapetern.
Tror ärligt talat att ni inte ha en chans
Vi får se det på Onsdag, själv tror jag att ni inte har en chans.
jajajajajaja
Hur var det förra???i Växjö 2-5 NH
Denna gång vänder vi på det 5-2 NH
hahahahahaha
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster