Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Daniel skrev:Varanen skrev:Nu när Calder lämnat finns det en plats att fylla. Enligt vad coach Fagervall sagt till SMP letar man efter en poängmakare. Var hittar man en sådan under brinnande säsong? Hur går det för Nyström i SSK? Har vi fortfarande inte för få finländare i laget? Vem leder poängligan i Andorra? Kan Yngwe fylla positionen? Många frågor - få svar. Skall bli intressant att se hur VLH agerar.
David Nyström är nog inte helt fel kanske
Stenkistan skrev:Ni kan inte mena allvar med denna diskussion. Peter är och kommer alltid att vara en spelare som spelar för sig själv. Det är alldeles för sällan som han har tagit en smäll för laget. ( med undantag för smällen i Skellefteå ). I övrigt är denna diskussion befängd
Peter är ju inte känd för att vara någon stor tacklare, men att han inte spelar för laget, vill jag nog påstå är att håna hans insatser genom åren...
Vi vet också att han stundtals kan personifiera passiviteten själv där ute på isen och han kan vara anonym en längre stund. Jag vill påstå att det denna beskrivning passar in på flertalet spelare för övrigt...
How ever så anser jag att han förmågan att kunna avgöra de viktiga matcherna. Lägg där till hans spelsinne, teknik, passningsskicklighet och känslan för spontana initiativ... vem har glömt avgörandet i Lakerdome hemma mot Skellefteå - ett vanligt friläge, men ändå.
Okej, inte för att gamla meriter kvalificerar honom, men visst hade han tagit en plats i Lakers uppställning idag - utan tvekan!
Stenkistan skrev:Peter är ju inte känd för att vara någon stor tacklare, men att han inte spelar för laget, vill jag nog påstå är att håna hans insatser genom åren...
Vi vet också att han stundtals kan personifiera passiviteten själv där ute på isen och han kan vara anonym en längre stund. Jag vill påstå att det denna beskrivning passar in på flertalet spelare för övrigt...
How ever så anser jag att han förmågan att kunna avgöra de viktiga matcherna. Lägg där till hans spelsinne, teknik, passningsskicklighet och känslan för spontana initiativ... vem har glömt avgörandet i Lakerdome hemma mot Skellefteå - ett vanligt friläge, men ändå.
Okej, inte för att gamla meriter kvalificerar honom, men visst hade han tagit en plats i Lakers uppställning idag - utan tvekan!
Snacka om bios.
Idag kan jag sträcka mig till att han hade platsat inte annars...
Stenkistan skrev:Once upon I time as was a player, now adays I´m a sorry shit.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster