En liten vits...

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Brallan » ons nov 23, 2005 3:21 pm

Olle hade lite problem med för tidig utlösning och uppsökte en doktor för att komma till rätta med problemet:
"Det är inget som du behöver skämmas för", sa doktorn.
"Jag har haft många patienter före dig som haft samma problem.
Jag brukar säga åt mina patienter att så fort de känner att något är på väg att hända innan det är dags,så ska de göra något som får
dem att komma av sig.Eller bli skrämda, kanske man ska säga."

Olle tycte att det lät som en väg att gå. På vägen hem stannade han vid en sportaffär och köpte en startpistol som kunde uppfylla hans
önskemål.När han kom hem låg redan frun i sängen utan en tråd på kroppen. Olle tyckte att han lika gärna kunde testa med en gång.
Han klädde av sig och kröp ner till kära hustrun och började gosa. Pistolen smög han in under kudden.
Efter fem minuter i en 69:a kände Olle att nu var det nåt på gång så han tog fram pistolen och brände av ett skott.

Nästa dag satt Olle åter i doktorns väntrum. När han väl kom in till doktorn sa han:
"Rådet du gav mig var alldeles åt helvete!"
"Vad hände? undrade doktorn.
"Jo,visst skrämde jag mig så att det inte gick för tidigt."
"Men det var väl bra?"
"Jovisst, men frugan sket mig rakt i ansiktet, bet av mig ollonet och ur garderoben hoppade brevbäraren fram och skrek":
"Skjut mig inte! Skjut mig inte!"
Lakers och Öster behöver varandra!
Brallan
Forumamatör

Inläggav #54 » tor nov 24, 2005 1:14 am

Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

Till exempel. En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger, "jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig".

Jag sade "VA??!! vad var det där?!". Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra.... "Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som kvinna, för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man". Hon besvarade min frågande med att säga, "Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?". När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag.

Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter. Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg.
Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta, så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen.

Tillåt mig säga..... Hon var så upphetsad! Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, "Det går bra älskling".
Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist, "Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar".
Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade, "Nej älskling, Jag känner inte för det".

Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat "VA?". Jag sade sedan "Älskling, jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man, för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna". Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag, "Varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dom saker jag köper åt dig?".

Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Användarvisningsbild
Forumproffs

Inläggav Charlamov » tor nov 24, 2005 9:52 am

He, he... relationen på sin spets!!! :P :P :P
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav serra » fre nov 25, 2005 10:03 am

"jag åt ris igår, men inte vilket ris som helst, utan klitoris"
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Fredrik R » fre nov 25, 2005 3:35 pm

#54 skrev:Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

Till exempel. En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger, "jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig".

Jag sade "VA??!! vad var det där?!". Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra.... "Du är inte tillräckligt i kontakt med mina emotionella behov som kvinna, för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man". Hon besvarade min frågande med att säga, "Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?". När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag.

Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter. Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg.
Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta, så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen.

Tillåt mig säga..... Hon var så upphetsad! Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, "Det går bra älskling".
Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist, "Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar".
Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade, "Nej älskling, Jag känner inte för det".

Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat "VA?". Jag sade sedan "Älskling, jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man, för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna". Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag, "Varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dom saker jag köper åt dig?".

Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller.

:roflol:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum

Inläggav KyriakoS » fre nov 25, 2005 8:00 pm

Användarvisningsbild
KyriakoS
Forumproffs

Inläggav Roggan » mån nov 28, 2005 11:29 am

Bankrånaren vrålar: Alla ner på golvet! Alla utom en äldre herre lägger sig ner och rånaren skriker: Du med, gamling!
Jag är specialagent, säger den äldre herren lugnt.
Ner! Vrålar rånaren åter, varvid herren replikerar: Jag ÄR specialagent!
Rånaren blir nervös och tar till flykten. Den gamla mannens frun reser sig upp, borstar dammet från kjolen och säger: Arthur! Du är INTE specialagent. Du är senildement.
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Charlamov » mån nov 28, 2005 3:00 pm

Man har funnit spår av intelligens hos kvinnor, dessvärre spottar 94% ut den istället för att svälja... :oops:

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav carl » mån nov 28, 2005 3:06 pm

Charlamov skrev:Man har funnit spår av intelligens hos kvinnor, dessvärre spottar 94% ut den istället för att svälja... :oops:

Det är ju helt klart en utmaning att dra den vid bordet på en söndagsmiddag....... :wink:
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav A-sta » mån nov 28, 2005 3:11 pm

carl skrev:
Charlamov skrev:Man har funnit spår av intelligens hos kvinnor, dessvärre spottar 94% ut den istället för att svälja... :oops:

Det är ju helt klart en utmaning att dra den vid bordet på en söndagsmiddag....... :wink:

Ja man blir ju inte någon svärmorsdröm precis!
Men blir nog bra kompis med svärfar :D
Användarvisningsbild
A-sta
Forumdemon

Inläggav Charlamov » mån nov 28, 2005 3:23 pm

carl skrev:

Lova berätta om reaktionen...

När dom precis hämtat sig kan du dra denna...
"Vet ni varför mannen kommer stötvis? Bara för att kvinnan ska hinna svälja!!"

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav anderzon » mån nov 28, 2005 4:33 pm

Du menar väl att 94% sväljer... precis när det lossnar, frågar man dem om de vill med ut o shoppa.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum

Inläggav KyriakoS » mån nov 28, 2005 4:44 pm

haha rutin Anderzon=)
Användarvisningsbild
KyriakoS
Forumproffs

Inläggav Charlamov » mån nov 28, 2005 6:31 pm

Anderzon skrev:

Du menar väl att 94% sväljer... precis när det lossnar, frågar man dem om de vill med ut o shoppa.

He, he... är dom ovana vid dom erbjudandena så klart dom sväljer... risken är bara att dom sätter i halsen... men det skiter väl du i :wink:

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav KyriakoS » mån nov 28, 2005 10:01 pm

Charlamov skrev:risken är bara att dom sätter i halsen...

slipper man gå på stan o shoppa med :lol:
Användarvisningsbild
KyriakoS
Forumproffs

Inläggav Roggan » tis nov 29, 2005 9:11 am

På tal om intelligens hos kvinnor...

Vad kallar man en gift kvinna som plötsligt blir av med 95% av sin intelligens?

... Frånskild!
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Charlamov » tis nov 29, 2005 1:29 pm

En blåvalshanne sprutar 400liter säd per sats. Endast 40 liter hamnar i honan vid parning. Bara så att du vet, om du nu undrar varför havet smakar salt.

Två små knattar, Emil och Lisa, sitter och diskuterar livets väsentligheter.
Lisa säger: Du är allt bra konstig, du kissar genom ett litet rör!
Emil svarar: Det är väl inget, min mamma kissar genom en gammal pälsmössa!

Vad är det för likhet mellan att komma i god tid till bussen och en gammal tant? -Slapp springa!

Två män träffades uppe på byn, då sa den ena:
- Om jag låg med din fru, skulle vi bli släkt då?
- Nej, men vi skulle bli kvitt!

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav mongo » tis nov 29, 2005 2:04 pm

Dagens lunchtips

http://www.smp.se/section_lunch.php?args=,139

Kolla Coop Forums "dagens"....
mongo
Forumamatör

Inläggav #54 » tis nov 29, 2005 2:15 pm

Hittar faktiskt inte det roliga, vet inte om jag är trög eller vad det var?
#54 who, nobody know?
Var ska man gå nu då?
Användarvisningsbild
Forumproffs

Inläggav Bizon » tis nov 29, 2005 2:28 pm

Är det att det står Hokifilè lr??? :?
Användarvisningsbild
Bizon
Forumdemon

Inläggav Roggan » ons nov 30, 2005 3:31 pm

En svensk deligation var på besök på ett sjukhus i USA. Inne på en avdelning ser de en man som ligger och onanerar frenetiskt.
En av damerna utbrister då; Usch vad hemskt. Hur kan ni tillåta detta? Läkaren svarar; Denne man lider av en ganska ovanlig sjukdom som gör att hans testiklar utvecklar otroligt mycket mer spermier än normalt så om han inte får utlösning 6 - 8 ggr per dag så är det risk att de sprängs! Aha svarar damen ( som om hon kände till denna ovanliga sjukdom )

De går vidare i sjukhuset o kommer in i en annan sal. Där ligger en sjuksköterska och suger av en manlig patient. Samma dam utbrister då: Å vad ska då detta betyda. Hur förklarar du det här? Doktorn svarar; Samma sjukdom men bättre försäkring!
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Baloo » ons nov 30, 2005 8:47 pm

mongo skrev:Dagens lunchtips

http://www.smp.se/section_lunch.php?args=,139

Kolla Coop Forums "dagens"....

:eeeh: Fattar ingenting......
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon

Inläggav serra » tor dec 01, 2005 2:46 pm

Den äkta mannen går in i sovrummet, där håller hans fru på att packa en resväska. Vad ska Du göra? frågar han. Jag ska flytta till Stockholm. Jag har hört att på Malmskillnadsgatan får de prostituerade 2000 kr för det som jag ger Dig gratis. Senare på kvällen får frun se maken packa sin resväska. När hon frågar vad han ska göra, svarar han: Jag följer med Dig till Stockholm. Det ska bli mycket intressant att se hur Du ska klara dig på 4000 om året??...//
:)
serra
c/o LL´s Forum

Inläggav Roggan » tor dec 01, 2005 3:34 pm

Två kvinnor hade varit ute och festat. På vägen hem stannade dom till vid kyrkogården för att kissa. Den ena kvinnan torkade sig med sina trosor och den andra med en gravbukett. Nästa morgon ringde en av kvinnornas man till den andra
- De måste gått vilt till igår. Min fru kom hem utan trosor.
- Ja du lille vän. Du ska nog va glad för det för min fru kom hem med ett kort i rumpan där de stod "vi glömmer dig aldrig".
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Charlamov » sön dec 04, 2005 4:55 pm

George Bush är såååå uttråkande...
http://www.triplekiss.com/LIVE/Video/BORING%20BUSH.html

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Inläggav Fixo » sön dec 04, 2005 9:25 pm

Så här i juletider så kommer en tomtevits..

Vet ni varför tomten har så stor pung....

...................................................han kommer bara en gång om året!!!

Och så en klassiker:

Vad gör man om man får gåshud på snoppen..

.............................. drar ut den och tänker över sin sexuella läggning!!
Mörrum Hockey, den enda RIKTIGA hockeyföreningen i Blekinge
Användarvisningsbild
Fixo
Forumamatör

Inläggav erok » tis dec 06, 2005 12:14 pm

Raggaren ser en mycket snygg blondin.Han vevar ner rutan för att komentera hennes utseende.Hon kastar sexigt med håret och frågar om han inte kan sätta på henne.Han kliver ur bilen och sätter på henne i röven på motorhuven.Där efter sätter han sig i bilen och säger.Vi raggare har våra knep.Då svarar blondinen.Det har vi bögar osså :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Roggan » fre dec 09, 2005 2:41 pm

Den lille pojken till sin pappa:

- Pappa, äter mamma lampor?
- Vad säger du, svarar pappan.
- Jo, äter mamma lampor?
- Vad är det för en konstig fråga du ställer, svarar pappan
- Jo, för i går kväll så hörde jag från ert sovrum att mamma sa: Släck lampan så tar jag den i munnen :oops:
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Lille meg » fre dec 09, 2005 3:38 pm

Den här är Lenas nyaste roliga historia, men eftersom hon inte skriver här så mycket, så får väl jag sätta in den. :)

Vet ni hur Pinoccio upptäckte att han inte var en människa??

Han började brinna första gången han onanerade ;)
Användarvisningsbild
Lille meg
Forumproffs

Inläggav alfax » fre dec 09, 2005 3:55 pm

Lille meg skrev:Den här är Lenas nyaste roliga historia, men eftersom hon inte skriver här så mycket, så får väl jag sätta in den. :)

Vet ni hur Pinoccio upptäckte att han inte var en människa??

Han började brinna första gången han onanerade ;)

Skriver Lena överhuvudtaget ,Isåfall får Du viska i mitt öra ikväll lille meg under vilken signatur.
Roligt att Du kommer ikväll.(Oj .det där kan vara dubbeltydigt :oops: )jag menade till Ängelholm!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Roggan » fre dec 09, 2005 5:27 pm

En deppad man kommer in på baren och beställer en dubbel whiskey. Bartendern frågar honom vad som hänt, och mannen berättar att han kom hem och fann sin hustru i sängen med hans bästa vän.
- Vad gjorde du då? frågade bartendern.
- Jag sparkade ut henne från huset och bad henne dra dit pepparn växer, svarade mannen.
- Och vad gjorde du med din bästa vän?
- Jag tog ut honom i trädgården och sa 'Stygg hund, sty-y-y-gg hund!
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Roggan » fre dec 09, 2005 5:36 pm

En ungkarl från Ängelholm stegade in på lokaltidningens redaktion och ville sätta in en annons under rubriken bekantskap sökes.
"Ungdomlig man med intresse för hockey, mysiga hemmakvällar över ett glas rödvin och tända ljus söker kramgo tjej" Föreslog killen.
- Vill du ha in den med detsamma? Undrade redaktören.
- Ja det är väl klart, men kan man skriva det i annonsen?
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav Roggan » fre dec 09, 2005 5:40 pm

John och hans unge son var ute på en promenad när de passerade ortens glädjehus.
- Vad är det för ställe. Undrade Sonen.
- Nja, dit går man om man vill ha valuta för pengarna. Sa pappan undvikande.
Nästa dag fick grabben sin veckopeng. Han gick raka vägen till huset och knackade på.
En dam öppnade och undrade vad en sådan liten herre ville.
- Jag vill ha valuta för pengarna. Svarade han.
Damen kunde kunde inte annat än le och bjöd in honom i köket där han fick tre mackor och en kopp choklad.
Väl hemkommen frågade pappan var sonen varit.
- Jag var varit i det där huset, pappa. Men jag klarade bara av två. Den sista orkade jag bara nafsa lite på skinkan.
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

Inläggav erok » fre dec 09, 2005 5:42 pm

Kanonvitsar alla tre roggan :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum

Inläggav Roggan » ons dec 14, 2005 11:25 am

Göran Persson gjorde ett besök på en mellanstadieskola och han kom till en av klasserna. De var mitt uppe i en diskussion om ord och deras olika betydelser. Läraren bad statsministern att leda diskussionen om ordet “tragedi”. Alltså frågade landets ledare om klassen kunde ge ett exempel på en tragedi.
En pojke reste sig upp och sade:
”Om min bästa vän, som bor på en bondgård, leker ute på åkrarna och en traktor kör över honom så att han dör så vore det en tragedi."
"Nej," sade Persson, "det vore en olycka."
En flicka räckte upp handen:
"Om en skolbuss med 50 barn körde utför ett stup, och alla i bussen dog, så vore det en tragedi."
"Tyvärr inte, förklarade statsministern. "Det är vad vi kallar en stor förlust."

Det blev helt tyst i rummet. Inget mer förslag kom från barnen. Persson såg ut över rummet.
"Finns det ingen som kan ge mig ett exempel på en tragedi?"
En pojke räckte mycket tvekande upp sin hand. Med låg stämma sade han:
"Om regeringens flygplan med dig och Laila Freivalls ombord blev träffade av en missil från ett av våra egna jaktplan och sprängdes i småbitar, det vore en tragedi."
"Fantastiskt", jublade Persson. "Helt rätt. Och kan du tala om för oss varför det skulle vara en tragedi?"
"Jo," sade pojken, "Det måste helt enkelt vara en tragedi, för det vore verkligen ingen stor förlust och det skulle förmodligen inte vara en olycka heller."
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon

FöregåendeNästa

Återgå till Off-Topic