Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
puff skrev:Men du får hitta ett annaT namn än språkrör så att vi inte förväxlas med ett annat parti.
serra skrev:Erok..
kan du sluta tjata om att Lakers skulle åka ut till diö för att träna!!!
erok skrev:IKEA ska ha påbörjat ett försök med att sälja storbildstv.De två tvhandlarna här nere är inte possitiva till detta.Första försöket är på ett hundra tvapparater och det är nästan lika mycket som de två tvhandlarna säljer per år tillsammans.Priset ska ligga på 9999 kr
Räven skrev:Fröken Svår: Jag tror att du generaliserar för mycket nu, Vi handlade vår på Elgiganten av en försäljare som var helt enorm, förklarade, fixade ut tv, lånade oss släp, vi hann ej tillbaka innan de stängde inga problem, han satt kvar i sin bil och tog emot släpet och var glad som en speleman. Så det kan nog vara llte mellan himmel och jord, den var dessutom 1000 kr billigare än på ett annat ställe och för en gångs skull samma produktnummer, vilket inte brukar vara vanligt.
alfax skrev:En fin vinbutik med stort sortiment skulle jag satsa på ,för jag tror när detta centrum blir klart så har också vin och ölförsäljning släppts fri.
Och det är något som vi i hockeypartiet ska se till att det görs.
(eller är vi inte eniga där).
Fröken Svår skrev:
en butik som säljer portvin med lakerslogga och en schyrrans lager med lakejloggan!
Räven skrev:Angående handelssidan, så är det väl ganska överetablerat på de flesta områden, även om man undantar livsmedel. Man får nog komma med ett helt nytt koncept i så fall, så kanske. Jag fattar inte hur radio/tv och elektronikhandeln krarar sig idag, så där finns väl inga möjligheter för att etablera nytt där. På bygghandelssidan är det också kört, men om man bryter mönstret på något sätt, så skulle det säkert gå.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 18 gäster