Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Rebecca skrev:Oroa er inte alla finnarna är på plats, de tränar på måndag förmiddag och så är det med det!!! Dont worry be happy
#54 skrev:calle73 skrev:Självklart ska man upp till hockeyladan på måndag och heja på VLH !!!
Nejnej nej inte lada...vi har en dome här i stan, ladan ligger på torggatan i tingsryd.
Dragkampslakej skrev:Den här gången får vi ju ha lite klackverksamhet. Det hade vi ju inte i sommras när de möttes. Är nog bra att de spelar en match så de inte segar ihop i uppehållet.
Lakersfan_03 skrev:#54 skrev:calle73 skrev:Självklart ska man upp till hockeyladan på måndag och heja på VLH !!!
Nejnej nej inte lada...vi har en dome här i stan, ladan ligger på torggatan i tingsryd.
Lakersfan_03 skrev:Dragkampslakej skrev:Den här gången får vi ju ha lite klackverksamhet. Det hade vi ju inte i sommras när de möttes. Är nog bra att de spelar en match så de inte segar ihop i uppehållet.
Tycker också vi borde ha lite klackverksamhet på matchen.
Inte ska de besökande bönderna få höras något
alfax skrev:Lakersfan_03 skrev:Dragkampslakej skrev:Den här gången får vi ju ha lite klackverksamhet. Det hade vi ju inte i sommras när de möttes. Är nog bra att de spelar en match så de inte segar ihop i uppehållet.
Eftersom den i vanliga fall ståplatspubliken får sitta gratis denna match ,tror jag att det blir en hel del som väljer det.
Räven skrev:Jo, Aki är väl inte med i allafall, jag fick för mig, att du menade att alla var borta, Rebecca.
Räven skrev:Jo, Aki är väl inte med i allafall, jag fick för mig, att du menade att alla var borta, Rebecca.
Lakersfan_03 skrev:alfax skrev:Lakersfan_03 skrev:Dragkampslakej skrev:Den här gången får vi ju ha lite klackverksamhet. Det hade vi ju inte i sommras när de möttes. Är nog bra att de spelar en match så de inte segar ihop i uppehållet.
Eftersom den i vanliga fall ståplatspubliken får sitta gratis denna match ,tror jag att det blir en hel del som väljer det.
Får alla sitta på sittplats gratis?
Räven skrev:Japp, det var en befrielse.
Räven skrev:Jag är glad att Custe är tillbaka igen på isen, det är liksom min favorit sedan länge. Men det vet ni redan.
Räven skrev:Nä, statestiken talar väl kanske inte för honom, men jag ser honom inte som ensam på isen, när han är inne.
Räven skrev:För mig är Custe, utöver en spelare med bra speluppfattning, en av Lakers grundspelare, med som jag tror, bättre klubbkänsla än hos de flesta andra, han har varit hos oss länge nu och det värdesätter jag.
#54 skrev:calle73 skrev:Självklart ska man upp till hockeyladan på måndag och heja på VLH !!!
Herr Oberst skrev:#54 skrev:calle73 skrev:Självklart ska man upp till hockeyladan på måndag och heja på VLH !!!
Dome
Dome
http://www.videotek.com/..%5CHiRes%5CFo ... me%201.jpg
Lakej
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster