Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
majjen skrev:Ytterligare en medspelare blir motspelare. Johan Bergren återvänder till Arboga. Hyrs ut av SSK.
http://www.arbogahockey.com/index.asp?p ... action=#28
Rebecca skrev:majjen skrev:Ytterligare en medspelare blir motspelare. Johan Bergren återvänder till Arboga. Hyrs ut av SSK.
Jag hoppas det går bra för Johan i Arboga. Tycker inte alls han var så dålig som många sa... Lycka till Johan!
Lakersfan_03 skrev:Rebecca skrev:majjen skrev:Ytterligare en medspelare blir motspelare. Johan Bergren återvänder till Arboga. Hyrs ut av SSK.
Jag hoppas det går bra för Johan i Arboga. Tycker inte alls han var så dålig som många sa... Lycka till Johan!
Han var nog inte dålig men jag tror de sista han gjorde är det vi kommer ihåg.
Tror han fick 3 utvisningar mot rögle , 2 resulterad i mål om jag inte minns fe l?
Rebecca skrev:Lakersfan_03 skrev:Rebecca skrev:majjen skrev:Ytterligare en medspelare blir motspelare. Johan Bergren återvänder till Arboga. Hyrs ut av SSK.
Tror han fick 3 utvisningar mot rögle , 2 resulterad i mål om jag inte minns fe l?
Nu var inte jag på matchen, men vad jag har hört från flera stycken så var en av utvisningarna helt otroligt löjlig. Berggren ramlar, planar ut på isen och en RBK:are åker in i Berggren och ramla - resulterar i 2 min för Berggren, why?? men visst 2 utv, är alldeles för mycket. Hakningar, cross checking och fasthållningar kan göra mig vansinnig. Ska det vara en utvisning så ska det var något annat..
Lakersfan_03 skrev:Rebecca skrev:Lakersfan_03 skrev:Rebecca skrev:majjen skrev:Ytterligare en medspelare blir motspelare. Johan Bergren återvänder till Arboga. Hyrs ut av SSK.
Nu var inte jag på matchen, men vad jag har hört från flera stycken så var en av utvisningarna helt otroligt löjlig. Berggren ramlar, planar ut på isen och en RBK:are åker in i Berggren och ramla - resulterar i 2 min för Berggren, why?? men visst 2 utv, är alldeles för mycket. Hakningar, cross checking och fasthållningar kan göra mig vansinnig. Ska det vara en utvisning så ska det var något annat..
Jag fick höra t.o.m av rbkare att vi fick billiga utvisningar , men hakningar fasthållningar o.s.v är riktigt onödiga utvisningar som du säger. Ska de va utvisning så ska de vara något riktigt
Macke23 skrev:Gunnar menade att han kunde tagit nån utvisning till på RBK men då också på Växjö,har sällan sett ett lag bli så totalt utspelade,vi BODDE i er zon ju herregud,ni orkade knappt slå Icing...d värmer mitt Hockeyhjärta att Jocke "Icing" Fagerwall inte fick 3 poäng ialla fall..har sett hans härliga spel förstöra många hockeymatcher framförallt i Oskarshamn o nu Växjö...17-1 i skott tredje officiellt..den inofficiella skvalllrade om 23-1... Ni hade 3 anfall på hela matchen o gjorde 3 mål.....Tycker d är synd att en Klass-spelare som Yngvesson måste spela sådan hockey....han hade vi gärna räddat från er....Han hade gjort riktigt många poäng hos oss...
Rebecca skrev:Macke23 skrev:Gunnar menade att han kunde tagit nån utvisning till på RBK men då också på Växjö,har sällan sett ett lag bli så totalt utspelade,vi BODDE i er zon ju herregud,ni orkade knappt slå Icing...d värmer mitt Hockeyhjärta att Jocke "Icing" Fagerwall inte fick 3 poäng ialla fall..har sett hans härliga spel förstöra många hockeymatcher framförallt i Oskarshamn o nu Växjö...17-1 i skott tredje officiellt..den inofficiella skvalllrade om 23-1... Ni hade 3 anfall på hela matchen o gjorde 3 mål.....Tycker d är synd att en Klass-spelare som Yngvesson måste spela sådan hockey....han hade vi gärna räddat från er....Han hade gjort riktigt många poäng hos oss...
Va du vet! Duktig du är... Om inte Torsten hade trivts hos oss hade han nog dragit för länge sedan. Visst var ni bra, men vi kan ju inte vart usla när vi snodde med oss en pinne från er. Vinsten hemma mot ER, oj vilken känsla...jag var som i trans i flera dagar! Den vinsten kommer jag aldrig glömma, vilken tredje period...såg du möjligtvis den?
alfax skrev:Rebecca skrev:Macke23 skrev:Gunnar menade att han kunde tagit nån utvisning till på RBK men då också på Växjö,har sällan sett ett lag bli så totalt utspelade,vi BODDE i er zon ju herregud,ni orkade knappt slå Icing...d värmer mitt Hockeyhjärta att Jocke "Icing" Fagerwall inte fick 3 poäng ialla fall..har sett hans härliga spel förstöra många hockeymatcher framförallt i Oskarshamn o nu Växjö...17-1 i skott tredje officiellt..den inofficiella skvalllrade om 23-1... Ni hade 3 anfall på hela matchen o gjorde 3 mål.....Tycker d är synd att en Klass-spelare som Yngvesson måste spela sådan hockey....han hade vi gärna räddat från er....Han hade gjort riktigt många poäng hos oss...
Va du vet! Duktig du är... Om inte Torsten hade trivts hos oss hade han nog dragit för länge sedan. Visst var ni bra, men vi kan ju inte vart usla när vi snodde med oss en pinne från er. Vinsten hemma mot ER, oj vilken känsla...jag var som i trans i flera dagar! Den vinsten kommer jag aldrig glömma, vilken tredje period...såg du möjligtvis den?
Ja men lilla Rebecka förlusten i Växjö ,den var ju så fel så fel .det berodde ju på att RBK slutade spela ..har Du inte förstått det...macke kan hockey ,,,en sån kille ska man se upp till....ja heregud vilka människor det finns
Rebecca skrev:Antar att du var ironisk Alfax??? annars vet jag inte vad...?
alfax skrev:Rebecca skrev:Antar att du var ironisk Alfax??? annars vet jag inte vad...?
Jag ironisk Men förstår Du inte att Du har i Macke en hockeyexpert ,Lakers hade 3 anfall och skottstatistiken var väl på något mellan 15-20 alltså vi fick iväg skott mot deras målvakt utan anfall ,detta visar var macke går för som expert ,jag säjer en gång till
OOO Herregud ,som tur är finns det andra inom Ängelholmshockeyn som kan detta med hockey.
Macke23 skrev:Härlig comeback av er....noot.. yngvesson har alldeles säkert riktigt bra betalt...o d ska han ha också...synd han inte får spela ett mer offensivare spel bara som i Bofors...När han va där va han tillsammans med Steen-bröderna helt klart elitmässiga,men nu ska d ju helst spelas sarg ut tyvärr..lider med han......OCH JA vi tappade skärpa när vi ledde med 3-1 I sista perioden mot er....d kan ni väl inte ens säga nåt om?? d va ju inte så att ni pressade i 3 perioder precis...d gjorde vi nu sist 41-13 eller vad d blev i skott talar sitt tydliga språk...
Macke23 skrev:nej jag vet ingenting,bara känner en som spelar i Växjö...så NEJ då ..vet ingenting flicka lilla... han spelar gratis... NOT.. Och nej skottskatistieken säger inte allt om den är 30-20 eller nåt sådant..men tror T.O.M du förstår att är den 38-13 så har INTE ni pressat i 3 perioder precis...annars får du fråga nån kille som kan förklara d för dig...
Mygel skrev:Och helt plötsligt så förvandlades Lakejernas forum till Lunarstorm II. Ni kanske skulle byta bilder med varandra?
Rebecca skrev:Mygel skrev:Och helt plötsligt så förvandlades Lakejernas forum till Lunarstorm II. Ni kanske skulle byta bilder med varandra?
Haha ja det är nästa steg, nej nej! Jag vill ta detta på PM istället... men han verkar inte vilja det!
Mygel skrev:Rebecca skrev:Mygel skrev:Och helt plötsligt så förvandlades Lakejernas forum till Lunarstorm II. Ni kanske skulle byta bilder med varandra?
Haha ja det är nästa steg, nej nej! Jag vill ta detta på PM istället... men han verkar inte vilja det!
Tror att det är bättre att ni ignorerar honom. Verkar inte vara mycket vettigt eller intressant som har kommit ur tråden efter hans inlägg.
Macke23 skrev:sen att jag har rätt ang. sakfrågorna kvittar kanske..
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 14 gäster