Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
The Duke skrev:Om man är så Jä....ar dålig på att köra bil att man inte vågar köra för att det snöar kanske man skall sälja bilen...
Fröken Svår skrev:jag flyttar bak min avgångstid 30 minuter
Charlamov skrev:The Duke skrev:Om man är så Jä....ar dålig på att köra bil att man inte vågar köra för att det snöar kanske man skall sälja bilen...
Kan ju vara så att dom som inte vill köra bil resonerar som så att det finns en massa usla förare ute på vägarna som tror att dubbdäcken fungerar som larvfötter och att det går att blåsa på utav bara h-e trots snön... med andra ord... maaaan ääääär juuuu iiiinte ensaaaaam pååååå vääääägen!!!!!!!!!!!!
LAKEJ89 skrev:3 timmar drygt till avgång, från Zeldaz
Förlåt mig.... Klockan på forumet som e en timme snabbare än vad klockan är.... Du hade rätt.mia_lakers skrev:LAKEJ89 skrev:3 timmar drygt till avgång, från Zeldaz
Tre timmar skulle bussen inte gå kl 17. ?????
Lakersfan_03 skrev:Fröken Svår skrev:jag flyttar bak min avgångstid 30 minuter
Varför 30 min ?. Orolig att du inte får plats ?
Räven skrev:Inget roligt väglag, ta det försiktigt på vägarna, det finns allför många dårar där, som tror att de kan köra som under sommaren. Och kör i tid!
mia_lakers skrev:Tror de menar att de kör 30 min före den tiden som de hade tänkt från början.... Men jag vet inte..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster