Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Rebecca skrev:Tror det blir 3 pinnar, men de måste skärpa disciplinen, annars kan det bli däng...Men med vårt spel ska det förhoppningsvis räcka till vinst. Dock ska inte Svalla underskattas, de har överaskat precis som vi!
Rebecca skrev:Tror det blir 3 pinnar, men de måste skärpa disciplinen, annars kan det bli däng...Men med vårt spel ska det förhoppningsvis räcka till vinst. Dock ska inte Svalla underskattas, de har överaskat precis som vi!
Anders L skrev:Rebecca skrev:Tror det blir 3 pinnar, men de måste skärpa disciplinen, annars kan det bli däng...Men med vårt spel ska det förhoppningsvis räcka till vinst. Dock ska inte Svalla underskattas, de har överaskat precis som vi!
Här har du lyckats använda både svångrem och hängslor när det gäller matchen Lakers vs Sundsvall.
Är du politiker
Bizon skrev:Rebecca skrev:Tror det blir 3 pinnar, men de måste skärpa disciplinen, annars kan det bli däng...Men med vårt spel ska det förhoppningsvis räcka till vinst. Dock ska inte Svalla underskattas, de har överaskat precis som vi!
Jag undrar bara vad det är S-vall har överraskat med dom ligger ju ändå sist och det kan ju inte vara att överraska... men jag kollade matchen uppe i S-vall och jag kan säga att det gäller att inte ställa ut skridskorna (eller få hela laget sjukt) för då kan det gå riktigt illa.
Det finns ju inga tyvärr inga dåliga lag i den här serien!
Användare som besöker denna kategori: vlk och 22 gäster