Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Fröken Svår skrev:Jag tror man måste sluta fokusera på topp fyra nu. DEt skapar en onödig stress i laget att varje match är "sista chansen". Bättre att fokusera på spelet.
Dragkampslakej skrev:De hade väl ett inofficiellt mål på 4:e platsen för att hela tiden sträva efter något bättre
Fröken Svår skrev:Jag menar inte att gå i polemik nu, men allvarligt, vem är det som har uttryckt målet om topp-fyra? Och när skapades det? Den enda målsättningen jag har hört från officiellt håll är topp-10.
En inte alltför vild gissning är att det är supportrar tillsammans med media som haussar upp laget när det går bra några omgångar, och plötsligt har KS blivit ett mål. Märkligt.
Zolen skrev:Nej innerst inne vill ju både lakejer, spelare och ledare att Lakers ska nå en topp fyra, men alla är också medvetna om att det är lite orimligt att tänka så...alla vill väl nå toppen, annars borde man inte engagera sig i idrott...eller? Nä men en placering runt 6-7 plats tror jag blir Lakers slutplacering, det är riktigt bra tycker jag!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster