Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
LasseMaja skrev:Angående Jacobsson så har han fått ett kontraktsförlsag från Lakers där han blir "heltidsproffs". Men om han nappar på det vet jag inte, han lär ha fullt upp med annat än hockey snart!!!!
Roggan skrev:En Johan Andersson i toppform i Lakerströjan vore inte fel. Han har jämförts med Grans om jag inte missminner mig. Tror även att han är storebror till Erik Andersson som gjort bra ifrån sig i HV denna säsongen.
Carl, kom med fakta i målet!
Hoppas dock att André stannar ett år till och skriver in en elitserieklausul.
teddy skrev:Enligt hv-fantasten så är andrè persson på väg till hv kanske redan nästa vecka. Inte bra.
Samtidigt disskuterar dom johan andersson i Lindköping, som verkar vara på väg till lakers. Vet inte rikrigt vem denna andersson är. Någon stats kanske?
ruppo skrev:teddy skrev:Enligt hv-fantasten så är andrè persson på väg till hv kanske redan nästa vecka. Inte bra.
Tvivlar på att Persson skulle sticka innan säsongen är över!
teddy skrev:Enligt hv-fantasten så är andrè persson på väg till hv kanske redan nästa vecka. Inte bra.
Troy skrev:dolitle : det har inget med mognad att göra, det handlar om hjärta till klubben...varför spelar kenny i rbk tror du?
Varanen skrev:Ett alternativ är att köra vidare med en kraftigt decimerad trupp (Det saknas redan en forward), spara en del pengar, och ge oss ut på marknaden vid säsongsslutet som ju bara är om 1,5 månad.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster