Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:helt ovetenskapligt kan man ju säga att utan ejdis var vi ett lag i spillror och med honom ett lag redo för kvalserien uppåt!
det lag jag sett i två matcher skulle inte göra bort sig i ett kval,och för att återgå till topicen så måste jag få säga att vi skall vara glada för att vi fått behålla chrille så länge som vi nu fått och tyvärr så lär vi inte ha kvar andrée nästa säsong..dock har jag stora förhoppningar på att ingen elitklubb vågar köpa ejdepalm då han är en för stor risk ur skadelägessynpunkt!
buck skrev:vore lite trist, när vi nu för en gångs skulle har en fin stomme att bygga laget kring, om de mest tongivande killarna drog iväg...
näe, a-lagsgrupp/elitkommitee eller vad det nu kan vara... sätt igång och fixa förutsättningar för killarna så de stannar!
Räven skrev:Kan bara hålla med om att det nu verkligen finns en grund, att bygga vidare på. Vi har en bra stomme, som vi måste vara rädda om och det inser säkert ledningen, hoppas jag.
erok skrev:Varför skulle det bli svårt att behålla de nämda spelarna??Är det pengar som saknas?
Isåfall är det ju bara för lakers att sä'tta igång och redovisa och marknadsföra.Ja ni vet vad
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 6 gäster