Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Jag kan bara hålla med i resonemanget att det behövs stabil grund och trygghet, ständiga förändringar av spelare och tränare, sportchef med mera, skapar oftast disharmoni. Men man ska å andra sidan inte vara rädd att plocka bort de/det som inte fungerar fullt ut, annars blir det en stagnation.
Rebecca skrev:Låt Jocke sköta träningarna, vilket han gör prickfritt...sen skaffa en coach som tar huvudansvaret i båset och som kan komplettera Jocke...det är min filosofi!
Räven skrev:Sedan vet man inte hur han reagerade innombords, när hans tankar grusades en aning när han hade nya spelare i tankarna tidigare.
Räven skrev:Jag skulle kunna tänka mig att man vill skrivar ett 1-årskontrakt med honom, för det behövs säkert en säsong till för att ett nytt sätt ska sätta sig.
Fagervall vill kanske ha ett två-årskontrakt och där kanske diskussionen är just nu.
Per_växjö skrev:Jag tycker att laget är bättre än förra säsongen och det måste vara Jockes förtjänst. Att han skriver på för två år till är en självklarhet!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster