Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Charlamov skrev:Glömde det... sorry... hittar inte möjligheten att göra den ändringen, så tar tacksamt emot tips om hur göra
carl skrev:Jag menar att transferfönstret knappast har något med att göra det faktum att ekonomin styr tex. Ekonomin har styrt sporten i alla tider, även när inte transferfönster fanns.
carl skrev:Klarar inte föreningens ledning att stå emot supportertrycket när det behövs, så är det inte rätt ledning i föreningen.
carl skrev:Och klubbhjärta finns säkert kvar hos vissa spelare; bara man får bra betalt för det......
carl skrev:Jag tycker att transferfönstrena tvärtom gör hockeyn intressantare. Det ställer högre krav på strategi-, marknad- och ekonomiarbetet i föreningarna, vilket hjälper föreningarna att bli proffsigare.
carl skrev:Ishockeyn måste anpassa sig till samhället i övrigt, vilket innebär högre hastighet och snabbare svängningar. Transferfönsterna tillför ytterligare en dimension i sporten, vilket jag anser vara bra.
Varanen skrev:Har inte funderat så ingående på det, men varför inte tom 31 januari, därefter måste klubbarna klara sig med det de har. Jag kan vara flexibel vad gäller datumet. Varför har förbundet valt fönstrena? Vad är argumenten för det systemet? Det gynnar ju verkligen inte klubbarna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster