Förstår inte varför ni gnäller om vad spelarna kommer kosta ni vill se i lakers
När jag skriver om hur man kan få in pengar så gnälls det för det och nu när man kan få in pengar ja då tror ni inte att det kommer räcka.
Har ni ingen framtidstro alls i Växjö eller vad är det frågan om
Sätt er ner och plocka fram ett vettigt system som kan ge ett par mille om året så ska ni se att drömmarna blir uppfyllda.
Varför kan Taif skaka fram över 100 företag och lakers bara 40
Finns nog bara ett svar på detta.Taifarna hjälps åt med att sitta vi telefonerna och ringa runt.Själv har jag ringt ett 20 tal häromkring men troja ska göra något liknande har jag hört och tyvärr är Älmhultsföretagarna mer trojakära än vad Lakers är än så länge.
Kollar man på listan vilka företag som är med så saknas alla statolmackar,Pressbyrån,Kvantum,Lidel,Volvo,saab och många fler.Känner ni någon företagare så snacka med han personligen så att alla få reda på att Supporterspelaren är igång.
Än så länge är det bara två som är med på listan över privatpersoner.Mitt namn har ej kommit upp ännu men jag hoppas det kommer idag.Hur många vet om att man kan betala in en hundring och få namnet på Lakers hemsida??Är det inte dax att vi gör något tillsammans för en gångs skull??
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers