Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
ärtank skrev:detta börjar likna ren och skär smutskastning av en förening och ett helt samhälle. Om nu någon hotat AG med familj så måste detta anmälas och utredas- eller ska Smålandspostens egen TAIF-hatande sherlockholmes Daniel SVensson agera både utredare åklagare och domare ?
ärtank skrev:detta börjar likna ren och skär smutskastning av en förening och ett helt samhälle. Om nu någon hotat AG med familj så måste detta anmälas och utredas- eller ska Smålandspostens egen TAIF-hatande sherlockholmes Daniel SVensson agera både utredare åklagare och domare ?
Vill bara påminna om att Fagerwall tidigare själv gick ut med hur hotad han blev och hur obehagligt han upplevde detta- innebär detta att alla Lakerssupporters och Växjöbor är inavlade kossor (eller annat - lite "finare" stadsdjur)??? Jag antar att hoten var Lakersrelaterade- det förekom en omröstning på detta forum där 25 % ville bli av med Fagerwall- det är ju en sak- men läs motiveringarna !!!
Om jag nu såg detta- skulle jag då säga att detta är typiskt för lakerssupportern - dvs även för de resterande 75 % som ville ha honom kvar?
Lakersfan_03 skrev:Fyfan va detta är pinsamt..
Nu har jag fått en anann åsikt om tinsgryd hoppas laget går i konkurs.
Glad att jag inte gick på matchen då vi skänkte dem pengar.
Ut med TAIF och in med Troja
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 11 gäster