Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per Carlsson skrev:Kennth, vilka spelare tror du det finns möjlighet att Kempe tar med sig som skulle kunna stärka vår trupp ?
Räven skrev:Ja, våra målisar lär försvinna. Men Skövde har väl en bra målvakt redan idag.
LAKEJ89 skrev:Vilket nummer har han. *skämt*
c70t5 skrev:Jag sållar mig till skaran som tror att detta kan bli bra. Igår hade jag inte den känslan, men efter att ha läst runt lite och lyssnat på intervjun så känns det faktiskt riktigt bra. Skövdesupportrarna verkar ju också vara oerhört nöjda med honom, och han har ju lyckats bra med ett ganska så tunt matrial där uppe. Matrialet som Mikael får att jobba med i Växjö Lakers blir förhoppnings vis stråen vassare - och då kan det komma att bära långt, han kanske tar med sig ett ess från Sikarna. Dock så ser jag det som ganska negativt att han ska jobba enligt 'Broberg modellen' - alltså pendla mellan skövde och växjö, det tycker jag inte rimmar så bra.
Välkommen till Växjö Lakers Mikael Kempe
/T5!!
Per Carlsson skrev:Nej det förstår jag inte, Silly Season är spekulationernas tider och då är allt tillåtet.
Förmodar att det är Honkonen, vilket jag faktiskt hörde nåt litet rykte om tidigare under eftermiddagen.
Låter som du sett många SIK-matcher, berätta mer och varför placeringen i deras serie var som den var???????????
Vad kan han tillföra lika bra som en mer etablerad tränare?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster