Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Per_växjö skrev:Lakers har säkert ett avtal med SMP att dom måste berätta nyförvärven en dag innan de själva lägger upp det på sin sida..
Kenneth skrev:Vill gratulera Lakers till en bra back socialt och på isen, kan bara säga fan helvete jävlar att han lämnade Skövde men i samma veva önska vär bästa back: LYCKA TILL BÄRNA fan du e redan saknad. Vi kommer att följa Lakaes Och bärna mfl. hela säsongen
Varanen skrev:Genom att Custemo kliver in i ledarstaben tappar vi en högerfattad back. Något att tänka på för Chief Evertsson. Optimala i PP är om backarna kan ha klubborna in mot mitten för att reducera skottvinkeln. I PP kommer vi säkerligen använda oss av Heino som är högerfattad. Vi behöver åtminstone en högerfattad back ytterligare som kan användas i PP, vilket ju inte bör vara omöjligt med 4 platser kvar att besätta. Det räcker alltså inte med att killen är rightare, han skall kunna användas i PP också. Verkställ Evertsson!
Baloo skrev:Jag skulle vilja ha hit Alexander Semjonovs till nästa säsong tror inte att han platsar i elitserien nästa säsong om nu Malmö går upp vill säga. Så ta och packa trunken och kom hit. Absolut en av seriens bästa passningsläggare.
Mygel skrev:Coffe #800 skrev:vad spelar Per Eklund som ? är han forward eller är han kanske en back ? hittar ingen fakta
Center har jag för mig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster