denna vecka blir spännande andree p crille j johan e alla dom kommer vi få besked om vad dom ska göra. vad jag har hört så stannar andree p crille j kör en säsong till men tyvär så tappar vi johan e. känns som att evertsson kan sin grej
Hur vet du att vi kommer få besked kommande vecka?
Vore underbart med förlängningar av Persson och Jacobsson. Ejdepalm däremot tycker jag att vi bör göra oss av med. Vi måste ha hit stabilare spelare defensivt för att vår backbesättning ska hålla så säg adjö till Messa och Ejde.
Honkonen har aldrig spelat i Lakers så han menar faktiskt HULKEN!
CJ måste vara prio 1 vad det gäller förlängningar, Andreé 2:a. Båda får gärna skriva på. Ejdepalm är ok. Messa på de villkor VLH bestämt. Hoppas vi gett honom ett slutbud att ta ställning till.
Honkanen är en klar favorit, men kan vi hitta en annan bra defensiv back så...
Per_växjö skrev:Få tillbaka Honkanen? Tror du har blandat ihop med Honkonen som gick från Skövde till Nybro..
Honkanen blandar man inte ihop med någon annan. Honkanen ÄR Honkanen och ingen skulle bli gladare än jag om han kom tillbaka nästa säsong. En defensiv bjässe som ju dessutom är tuff som satan. Honkanen kom tillbaka. Evertsson ! Snälla!!!....
Christian J är den viktigaste att behålla av dessa tre, de andra kommer långt efter. Men visst för Andrées egen skull så skulle han må bäst av ett år till. Johan E tillför mycket när han är som bäst, men å andra sidan vet vi väl inte hur han blir i sitt knä efter sin op.
Honkanen är en tuff jävel. Men drar dessvärre på sej på tok för många utvisningar, det går att hitta en lika hård back men med mer känsla för spelet för dom pengarna.
Nu är det vecka 16: CJ, skriv på!