Förmodligen vida känt redan, men "våran" Tomas Lundström kommer ånyo lira med Peter A, fast i Tvitvi-land.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Fan, om man nån gång känner för lite nostalgi och vill återuppleva lakers anno 2001 så är det bara att åka ner till Tingsryd!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
Einarsson måste man väl iaf få räkna som en riktig Taifare trots att han gjorde ett år hos er, ett år som han helst velat ha ogjort. Höök skulle jag mer än gärna ha kvar i Taif, men än har han inte skrivit på. Lundström å Andersson ska bli skoj att följa nästa säsong. Forss å Miettinen var grymma i Taif för ett antal år sen, nu är jag lite mer tveksam till vad dom skulle kunna tillföra.
Arto skulle nog inte göra bort sej, men Forss såg lite klen ute när jag såg honom för ett par veckor sen.
Tvivlar på att Henke själv ens övervägde taif. Hade jag varit chef hade Henke varit Lakersspelare fortfarande, en favorit på en längre semester som jag ser det.
Då får du mothugg här Niles: isåfall hoppas ja de blir en långsemester, Henrik A är alldeles för fladdrig. Och lätt.
Fast de e skönt att han valde Österike istället för ****:D