Hockeyoraklet skrev:Vad tycker ni....är det en typ av samarbete som lakers skulle kunna använda sig av???????
Att bli farmarklubb menar du väl? Det har funkat bra för Bofors så visst kan det vara bra.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hockeyoraklet skrev:Vad tycker ni....är det en typ av samarbete som lakers skulle kunna använda sig av???????
Mygel skrev:Om det handlar om hockey klubbar i Skåne (vilket gör mig ännu mer konfunderad om Primeaus inlägg) så glömdes även Kristianstad, Osby, Frosta, Lund, Helsingborg, Landskrona, Trelleborg, Åstorp
Primeau skrev:(Hej Mygel!)
Såg nyss att flera erfarna gamla rävar lämnar Rögle, bl a #27 Kristoffer Starck. Måste säga att det är en av dom mest irrationella och tekniska forwards jag sett å jag drömmer ibland fortfarande mardrömmar om mannen! Antagligen Custe också
Jag klagade häromdan på Henrik Andersson att han är för fladdrig för Lakers. Starck är också fladdrig, men på ett konstruktivt sätt. En sevärdhet mindre i årets Superallsvenska.
Charlamov skrev:Starck kom på 14:e plats i kvalseriens poängliga och FRÄMST i Rögle tillsammans med Henrik Eriksson... 8 poäng. Så det kan (väl) knappast vara av den anledningen han försvinner!?!?
Charlamov skrev:Starck kom på 14:e plats i kvalseriens poängliga och FRÄMST i Rögle tillsammans med Henrik Eriksson... 8 poäng. Så det kan (väl) knappast vara av den anledningen han försvinner!?!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster