Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Mygel skrev:För mig känns det som om ni har varit bland de mest aktiva i allsvenskan hittills så hur ni kan tycka att det är tyst är en stor gåta.
Lobo skrev:Mygel skrev:För mig känns det som om ni har varit bland de mest aktiva i allsvenskan hittills så hur ni kan tycka att det är tyst är en stor gåta.
mycket vill ha mer....är det inte även så i ängelholm. Appråpå storm.. ..skall ni köra mif-målvakts-ramsan för att stötta er egen lila röhök nu?
Mygel skrev:Han kommer nog att få höra ett och annat det kan jag lova
Primeau skrev:långt mellan bonngårdarna = inavel
Hockeyoraklet skrev:eller Tystnaden
Passande benämningar på "Silly Season" för vårat lakers. Väldigt tyst för tillfället, hoppas verkligen nått nytt är på gång. Måste erkänna att jag börjar bli lite otålig och orolig för nästa säsong.
Antar att det jobbas på i det tysta, och enl. citaten nedan av Peo Larsson så finns det ju mycket att jobba med.
"det har kommit loss väldigt många spelare på marknaden"
"Det handlar om framförallt utländska spelare, många finländare, tjecker och slovaker, inte så många kanadensare."
Hoppas några ess ska väl hamna hos oss. En ny nedräkning skulle verkligen pigga upp nu
Hockeyoraklet skrev:eller Tystnaden
Passande benämningar på "Silly Season" för vårat lakers. Väldigt tyst för tillfället, hoppas verkligen nått nytt är på gång. Måste erkänna att jag börjar bli lite otålig och orolig för nästa säsong.
Antar att det jobbas på i det tysta,
c70t5 skrev:Det är lika tyst som i kyrkan vad det gäller nyförvärvs-/ryktes biten. Om detta är bra eller dåligt kan de kloka sia om. Vad det gäller Peter Högardh så vet jag att han har bytt agent till AC Hockey, och just AC Hockey har Växjö Lakers samarbetat med flera gånger innan. Det behöver inte betyda något speciellt, men det är ju iaf lite matnyttigt så här i sillytider.
/T5!!
Varanen skrev:Carl - Man kan säga att du ger Charlamov fel men ändå rätt...läs vad du skrev en gång till.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster