Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:C70 - Vi återkommer hela tiden till roller. Yngve och Hjalmarsson har inte samma roll. Det har däremot Arvidsson och Yngve. Arvidsson har bedömts vara bättre. Om det nu är Hjalmarsson som är signad så har han petat Magnusson kan man säga.
Varanen skrev:Jag trodde faktiskt han var en "grinder". Men tydligen har han sniper-rollen. Har för mig att Evertsson jämförde honom med Johan Andersson...
furioso skrev:Ett önsketänkande vore Shjon Podein.
Sen två dagar senare är Christian Jacobsson klar, de två i samma
femma det skulle smaka muma det
Daniel skrev:men min åsikt om Yngwe i dag är att han har lite att jobba på för att få en ordinarie plats i lakers och det är franför allt skridsko åkningen som inte hänger med och då uteblir tajmingen i taklingarna och han hamnar i fel positioner på banan.
Primeau skrev:Detta blir toppen. Hjalmarsson var "galler-skallen" som ångade på duktigt bra i den annars så avslagna taif-matchen (och Arvidsson var den ende taifaren som ville vinna, nu är han vår ).
munken skrev: Nu vill jag se ett etablerat nyförvärv på utespelarlistan.
carl skrev:Jag tror inte att Hjalmarsson är värvad till att spela i en 4:e line. Hjalmarsson är redan en riktig duktig hockeyspelare och ytterligare en stenhård försäsongsträning på en 20-åring kan göra underverk.
Jag blir inte det minsta förvånad om Hjalmarsson blir en av Lakers bästa poängplockare i vinter. Jag såg honom vid 2 tillfällen förra säsongen och han är ett guldkorn, enligt mig. Grym potential!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster