Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
han är en liten gr*s , jag menar i den bemärkelsen, en sådan som man älskar att ha i sitt lag och hatar att möta...!!
alfax skrev:Jag såg Hjalmarsson i 3 matcher förra säsongen och det är inget tvivel om att detta är ett framtidslöfte.som redan kommit långt....som Varanen skriver helt i linje med vad Evertsson bygger på ...nu väntar vi på nästa klocka.
Nyström han e kung i VLH! skrev:Välkommen till VLH Gustav!!!
Niles och pirmeau: http://www.gsk-hockey.com/artikel.asp?rId=1218
så ser han ut
NELSON skrev:Det känns som ni har sänkt nivån rejält till nästa säsong, de namnen som är klara är ju bara hyfsade division 1 spelare. Gislavedsgrabben imponerade verkligen inte i träningsmatchen mot Taif. Fast målsättningen är kanske inte längre så hög inom föreningen som tidigare...
NELSON skrev:Det känns som ni har sänkt nivån rejält till nästa säsong, de namnen som är klara är ju bara hyfsade division 1 spelare. Gislavedsgrabben imponerade verkligen inte i träningsmatchen mot Taif. Fast målsättningen är kanske inte längre så hög inom föreningen som tidigare...
Mygel skrev:Niles skrev:Tror nog han utvecklats en del sen han spelade juniorhockey i bandyklubben.
Det får man hoppas. Jag tror att Div1 spel är mer utvecklande än J20 spela i Sveriges högsta juniorliga.
Omsprungen skrev:Jag har då inte kunnat utröna ifrån officielt håll att dessa är bundna till en fjärdeline? Länk?
Niles skrev:Du glömde nog smileyn men jag anar att du ironiserar lite på din kammare. Jag tänkte nog mest i termen att 1år kan förändra en 18-19årig hockeyspelare en aning, även om du kanske inte sett det nån gång.
NELSON skrev:Förstår inte vad Taifs värvningar har med era att göra, ligger inte ni i allsvenskan? Jag konstaterade bara att ni hitills har värvat tre hyfsade division 1 spelare.
Omsprungen skrev:Det finns i och för sig fog för att det kommer en viss kritik om man jämför div.1 värvningar inom kronobergslag hitills. Om vi jämför med Taifs värvningar ex.
Lakers värvningar:
Visst kan det vara irriterande när motståndarlag kommer med grundlös och fånig kritik men ibland är den värd att beakta. Fakta är att Tingsryds värvningar ifrån div.1 är bättre rent poängmässigt och även i +/- aspekten. Sedan att de ska tjäna ett annat syfte i vardera klubbar ska man ju väga in men hursom haver är det kanske lite oroväckande att Lakers som siktar på kvalplats i allsvenskan värvar sämre än en lokalkonkurrent som ligger ett seriesystem under.
Det ska bli ytterst spännande att följa vad som händer härnäst och det kanske är så som en del säger att NU ska det värvas stora och.
etablerade namn och att deta enbart är en junisfemma men personligen känns det för mig tveksamt att ex. Arvidsson värvades till en fjärdeline. Den som lever får se.
Källa: http://www.eurohockey.net
Kenneth skrev:om jag känner Kempe rätt så han kommer att fixa så att Lakers definnitivt INTE kommer att spela mot Taif i div.1 nästa år.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster