lakers giftiga första femma,vilka?

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

lakers giftiga första femma,vilka?

Inläggav Experten » fre maj 19, 2006 7:18 pm

eftersom att nu back upsättningen värkar vara klar med 7 backar så återstår ju den värkliga prövningen för henrick evertsson nämligen första femman och ersätaren till krille.hitills så har bara finska backen och målvakten övertygat. vad tror ni,vilka krav ställer ni på resten av spelarna som ska komma???För att inte intresset och förväntningarna ska sjunka så krävs det nog att henrick har rejält på fötterna och ger föreningen namn som kan leverera rejält.jag vill ochså hälsa david holmqvist välkomen till lakers.Frågan man ställer sig är ju om han kan gå på vatten/havsytan och hur mycket skulle han väga utan skelett??
Med 188 centimeter upp till hjässan från havsytan och 91 kilogram inklusive skelletet är han det fysiskt största nyförvärvet hittills.
Experten
Forumamatör

Inläggav dolitle » fre maj 19, 2006 9:13 pm

Återigen är Experten inne och mest vill få det att låta som att Evertsson inte gör ett bra jobb.
Hur många tror du tar dig på allvar när du aldrig kommer med något positivt eller åtminstonde något kreativt till debatten.

Rickard skrivet lite fyndigt i presentationen av David Holmqvist hur lång och hur tung han är, är det något fel på det?
Senast redigerad av dolitle fre maj 19, 2006 10:24 pm, redigerad totalt 1 gång.
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav canadiens » fre maj 19, 2006 9:26 pm

Ojdå, Lakejernas ordförande vet inte att senaste nyförvärvet heter David Holmqvist.... :lol:

Hur som helst ett intressant nyförvärv. Frågar mig dock varför inte Almtuna ville behålla honom. Köper inte förklaringen om axeln, den borde Almtuna också ha kommit fram till om det var det som det hängde på.
Användarvisningsbild
canadiens
Forumamatör

Inläggav dolitle » fre maj 19, 2006 10:26 pm

Så ny är han att inte ens jag har lärt mig hans namn ännu :oops:

Gå och bli tillrättavisad av en IK:are om ens egna spelare, illa :wallbang:

Nu är det rätt.
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum

Inläggav canadiens » fre maj 19, 2006 10:47 pm

Gör jag så gärna dolitle :D

Vi har lärt er att spela hockey och ni snor våra spelare och tränare, så det är inte så lustigt att vi får lära er namnet på era spelare också :clappy:
Användarvisningsbild
canadiens
Forumamatör

Inläggav Charlamov » lör maj 20, 2006 12:15 pm

Trodde de flesta forumskrivare vid det här laget fattat att bästa sättet att bemöta Expertens substanslösa inägg är att INTE besvara dom. Skärpning!!!
”Demokrati är det fenomen då det inkompetenta flertalet
ges möjlighet att välja det korrupta fåtalet.”

G. B. Shaw
Användarvisningsbild
Charlamov
Forumterrorist

Återgå till Silly Season